Creació d'un esquadró d'A10

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Hola companys. Arran d'aquell post en el qual vam parlar sobre quin camí segur al grup DCS, en Buran i jo mateix vam veure que compartim interessos comuns i vam decidir començar a volar l'A10 intentant anar una mica més enllà del que solem fer, intentant aprofundir en el coneixement de l'aparell, procediments, etc... en resum, treure-li tot el suc al simulador i intentar volar de la forma més realista possible.

Tot just hem posat en marxa aquesta iniciativa i hem pensat que seria interessant fer-ho extensible a tota la comunitat per tal que si hi ha més interessats en volar l'A10 amb aquesta filosofia puguin participar. La forma que creiem més apropiada de fer-ho és crear un esquadró específic per l'A10 dins del grup de DCS.

Cal tenir en compte que el que volem aconseguir no és fàcil, calen hores d'entrenament i de pràctica abans de poder començar a volar missions, però pensem que si estem aquí és perquè ens agrada la simulació, i la simulació és precisament això oi? ç;) No demanem ni volem dedicació exclusiva a l'A10, però si anar una mica més lluny del que fèiem fins ara.

En aquesta primera fase, per arrencar el grup, em proposo ensenyar el poc que se de l'A10, almenys perquè sapiguem fer un ramp start i saber volar procediments d'entrada i sortida dels aeroports. En cap cas vull que això es vegi com un curs d'A10 perquè no ho és.

Finalment animaria a tots aquells que s'apuntin que també participin ja sigui estudiant i explicant als companys algun sistema, algun procediment, fent missions... de coses per fer n'hi ha moltes!

Algú s'anima? ç;)
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#4
Jo sóc d'helicòpters :çamor: Però volar m'encanta. Per tant, com a mínim a la primera sessió que comenteu m'hi apunto... Els dimecres no puc.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Si realment us interessa l'A10 no tinc cap problema en repetir el que vam fer dimecres que va ser rampstart, enlairament i aterratge. No vam tenir temps per més.

Si voleu podem repetir avui, parlem una mica del que busquem amb aquest esquadro i veieu si us interessa o no.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Teniu un checklist amb el rampstart al Dropbox de Cavallers, carpeta A10/checklists

Hi és en PDF i epub.

Repassant-lo amb en Buran vam trobar alguna cosa que no quadra, però va força bé.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Bones fotos :çsi:

Va estar bé el vol. Tranquil però ens va permetre practicar aterratges i enlairaments.