Considerant allistament

27 Setembre 2011
11
0
0
36
Barcelona
#1
Bon dia i bona hora a tothom!

Abans de res em presento com cal:

El meu nom és Jordi (o JB com preferiu) i tinc 23 anys. Porto en això de la simulació uns poquets (tres o cuatre) però fins ara només practicava l'aviació civil amb l'FS2004 i l'FSX. Gràcies a la complexitat de la simulació dels nois d'Eagle Dynamics m'he decidit a fer el salt a l'aviació militar, i en el mes que hi porto puc dir sense por d'equivocar-me que no trobaré a faltar gaire els vols civils (com m'ho feia per no morir d'avorriment tot creuant l'atlàntic en un 747 sense cap més objectiu que tocar terra mai ho sabré).

Dit això, el meu nivell de coneixements de l'A-10C es podria dir que és intermig, ja que tot i que hi porto molt poc temps posat no hi ha dia que no dediqui almenys dues o tres hores a volar i quatre o cinc a llegir manuals i fòrums (diguem que el tipus de feina ho permet). Em conec força bé els procediments d'startup, rodadura, enlairament i més superficialment el de shutdown (normalment l'avió no arriba a la base :lol:). També conec el funcionament de les ràdios, els ILS, ADF, TACAN (aquest últim només teòricament ja que no ho he posat a prova) i la major part de l'aviònica del Warthog.

Els meus punts més fluixos són les tàctiques de combat, la localització d'unitats enemigues, l'ús del SADL (no he provat ni una partida en MP encara) i lògicament les comunicacions (Brevity Code) en general. Aprofito per fer un incís: a la guia de temes d'instrucció hi ha un enllaç al Brevity Code en què estava força interessat però no funciona, algú en té un altre d'alternatiu?

Dit això estic considerant unir-me a les files dels CC, per posar en pràctica els coneixements en un ambient més realista, perquè estic fart de volar sol (i li he agafat mania al Wingman en SP, no val per res!) i perquè estic segur que aprendré molt més xerrant amb companys que llegint fòrums en anglès tot el dia. Per la meva part puc aportar sòlids coneixements d'informàtica, constància (com ja he dit gairebé cada nit faig tres o quatre vols), ganes d'aprendre i més important ganes d'ajudar.

M'agradaria que m'orientessiu una mica quant als requeriments necessaris (ja he llegit la documentació destinada a la inscripció), especialment voldria saber si hi ha un nivell mínim requerit de coneixements per inscriure's i quina és la freqüència amb què voleu i feu cursos de l'acadèmia. També hi ha el tema de la disponibilitat horària, veig que habitualment us reuniu a la nit (per mi perfecte) però fins les 22:30h jo difícilment m'hi podria afegir entre setmana (esporàdicament a les 22:00, però per norma no abans de les 22:30). Els caps de setmana no hi ha problemes si ho sé d'avançat.

Crec que no em deixo res, perdoneu el totxo però m'agrada presentar-me en condicions!

Quedo a l'espera dels vostres comentaris i si tot va bé ens veiem a l'aire ben aviat.

Salut a tothom! :çvic:
 
27 Setembre 2011
11
0
0
36
Barcelona
#2
He oblidat afegir que li estic agafant gust a l'editor de missions i veig que encara no n'hi ha cap de publicada, així que tan aviat com em vegi capacitat m'agradaria preparar una d'interessant pel multiplayer a veure què tal surt.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
Hola JB! :çsalut:

Benvingut siguis. Aquí no hi ha cap requeriment mínim tret del que pots llegir a les normes. Per cert que a les normes diu (si no recordo malament) que primer t'has d'allistar i després presentar-te! ç:D No pateixis que, facis el que facis, el viper (el boss) et fotrà igualment un sermó en privat pel TS com a benvinguda. Tots hem hagut de passar per aquí...

Si domines tot el que has dit faràs feliç al wawa (el cap de grup) ja que podrà passar de nosaltres i volar l'A10 amb algú competent sense haver d'estar repetint-li tota l'estona quin botó prémer! ç:D

Allista't home, total, és gratis!!

Ens veiem a l'aire. :çsi:
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#4
Bones jb...., el primer com bé diu l'amic Balder es allistar-te als Cavallers, tot seguit t'integrarem a l'acadèmia de l'A10. Acabem de començar així que no tindràs cap problema. Les classes son els dijous a les 22:00.
Ah per cert mirat un altre nick ja que aquest que tens es una mica fotut per el tema de les comunicacions.
Sigues molt benvingut!!! :çseny:
 
27 Setembre 2011
11
0
0
36
Barcelona
#6
Moltes gràcies a tots tres per l'acollida! Crec que ja en sé prou per a decidir-me, així que ara mateix sol·licito l'allistament a veure si hi puc ser per la classe de demà.

Balder said:
Si domines tot el que has dit faràs feliç al wawa (el cap de grup) ja que podrà passar de nosaltres i volar l'A10 amb algú competent sense haver d'estar repetint-li tota l'estona quin botó prémer!
No home no, tampoc no ens passem ara a veure si us creieu que sé el que em faig! ç:D Per posar un exemple il·lustratiu, ahir vaig desfer-me per primer cop de cinc tancs en moviment (viscaaaaaaa) amb Mavericks i, un cop es van aturar sobtats pel meu atac, amb Mk-82 i la GAU-8. Fins ara només havia tocat algun de repassada amb la GAU-8 però mai els acavaba de matar i menys a un convoy en moviment! (Es nota prou que estic orgullós?).

wawa said:
Ah per cert mirat un altre nick ja que aquest que tens es una mica fotut per el tema de les comunicacions.
No pateixis, per això comentava que em podeu dir també JB (sé que el meu nick no es gaire fàcil de recordar o pronunciar) o si cal ja ho escriurem diferent (JotaBe o alguna cosa així) al TS.

Vinga va m'hi poso amb l'allistament.

Salut!
 
27 Setembre 2011
11
0
0
36
Barcelona
#10
Buran said:
Viper said:
Buran said:
Hola company, passa i posat comode, que ens ho pasarem d'allò més bé :çsi:
Buran et confons d'activitat, aquí li donem als simuladors, no a la prostitució :encul:
Em sembla que el que es confon ets tu "jefe" ç:x ç:x ç:x ç:x (ostres, tu no ha sabies oi? ç:x ç:x ç:x )
Vaja home i jo que creia que aquest era una comunitat de simulació, em sembla que m'he equivocat de lloc... ç:D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
wawa said:
I no saps pas fins a quin punt. Sobretot vigila amb aquest tal Viper, l'hi encanten els culets dels nous. I per si això no fos prou els abdueix mentalment el primer dia... :çboix:
I des de el primer dia que et vaig abduir que segueixes aquí, si es que t'encanta el que et vaig fer.
 
27 Setembre 2011
11
0
0
36
Barcelona
#14
Nois, que començo a tenir por!! çXD

Un dubte, a on es troben els fitxers de l'hangar? M'agradaria posar-hi aquesta nit l'skin i mirar-me la documentació que hi hagi. I els dubtes sobre procediments, els reservo per les classes, els pregunto al subfòrum de l'acadèmia o aquí mateix?

Salut!
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#15
Hola JB

Hi han varies academies de vol, de fet, cada grup de vol te la seva.

En wawa dirigeix la magnífica academia del A-10
Jo porto la academia del IL-2

Depen una mica del que vulguis fer. La academia del A-10 está molt centrada en els sistemes i tactiques del seu aparell, mentres que la academia del IL-2 presenta dos nivells, Vol basic de combat i vol avançat de combat. Tots dos están concebuts d'una forma bastant generalista, pensada en les maniobres clàsiques dels caces de combat. Mes que vendre't la moto, potser vols pasar per aqui i mirar-ho tu mateix.

viewtopic.php?f=49&t=737&start=0

Per el que fa a la frequencia de cursos al IL-2... depen una mica del personal disponible, ja que demano un minim de 4 persones per arrancar el curs de vol basic de combat. (Fa poc que hem acabat l'ultim) i el curs de vol avançat requereix que els estudiants siguin graduats del curs de vol basic de combat, ja que en aquest curs hi ha una serie de conceptes critics que no es donen perque el alumne ja els te de portar asumits d'abans. i si no els porten de la escola bàsica... malament. Ara mateix hi ha un vol de combat avançat que espero estar el condicions de llençar dintre de tres setmanes.
 
27 Setembre 2011
11
0
0
36
Barcelona
#16
Kronus said:
Hola JB

Hi han varies academies de vol, de fet, cada grup de vol te la seva.

En wawa dirigeix la magnífica academia del A-10
Jo porto la academia del IL-2

Depen una mica del que vulguis fer. La academia del A-10 está molt centrada en els sistemes i tactiques del seu aparell, mentres que la academia del IL-2 presenta dos nivells, Vol basic de combat i vol avançat de combat. Tots dos están concebuts d'una forma bastant generalista, pensada en les maniobres clàsiques dels caces de combat. Mes que vendre't la moto, potser vols pasar per aqui i mirar-ho tu mateix.

viewtopic.php?f=49&t=737&start=0

Per el que fa a la frequencia de cursos al IL-2... depen una mica del personal disponible, ja que demano un minim de 4 persones per arrancar el curs de vol basic de combat. (Fa poc que hem acabat l'ultim) i el curs de vol avançat requereix que els estudiants siguin graduats del curs de vol basic de combat, ja que en aquest curs hi ha una serie de conceptes critics que no es donen perque el alumne ja els te de portar asumits d'abans. i si no els porten de la escola bàsica... malament. Ara mateix hi ha un vol de combat avançat que espero estar el condicions de llençar dintre de tres setmanes.
Moltes gràcies pels aclariments Kronus! De moment em limitaré a l'A-10C (jo o toco els simuladors d'un en un o em faig un cacau) però no descartem més endavant donar una mica de guerra amb les "cafeteres" de la 2ª GM ç:D

Ens veiem al cel :çvic: