Black Shark 2

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Tret de la web de dcs:

http://www.digitalcombatsimulator.com/

" DCS: Black Shark 2
DUXFORD, UK, November 2nd, 2011 – The Fighter Collection and Eagle Dynamics have released the new benchmark in PC air combat simulation with the release of “Digital Combat Simulator: Black Shark 2”. “DCS: Black Shark 2” is a simulation of the Russian Ka-50 attack helicopter and the next entry in the Digital Combat Simulator combat series. "DCS: Black Shark 2" is a greatly improved version of the original "DCS: Black Shark" that brings many new features.

The Ka-50 "Black Shark" is a unique and deadly single-seat, Russian attack helicopter that has seen combat in the Northern Caucasus. It combines a high performance dual rotor system with a deadly weapons payload of guided missiles, rockets, bombs, and a 30mm cannon. The Ka-50 is also unique in that it has an ejection seat.

The "DCS: Black Shark 2" upgrade requires "DCS: Black Shark" and is available as a $19.99. "DCS: Black Shark 2" is also available as a full product at $39.99. "

Pel que sembla arriva un BS nou, i es veu que també hi haurà un nou pegat per l'A-10 per fer-los compatibles, com es veia a venir .

haurem d'estar al tanto nois :çsalut:

Buran
 
#2
Malxinats!


Tot sigui per treure pasta... crec que no es tracta d'altre cosa que de l'actualització del BS per fer-lo compatible amb el a10. A més, el a10 està molt millor simulat en varis aspectes com les comunicacions amb la torre, etc...

En qualsevol cas tot sigui per millorar l'experiéncia! Estarem al cas!

Crec que faré la compra en stand-alone, tot i que sigui 20€ mes car....
 
#3
Segons llegeixo al e69, la versió "pegat" el que fa és verificar la instal·lació del BS1 i després fer una instal·lació complerta i apart del BS2. Per tant és la millor opció. De totes formes, com que podràn cohexistir totes dues versions, ara per ara no ens pasarem al BS2 per deferència a aquells que l'acabeu de comprar (que ja tenen mala llet)
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
Jo seguramnet m'inclini per la versió completa (la stand alone ), ja que sempre que facis una instal·lacio nova s'haura de instal·lar el BS1 encara que no el facis servir, amb tot el problemes de les vegades que el pots reisntal·lar, però de moment m'esperaré a veure com va el tema i que hi diu la gent.

L'A-10 surtirà un pegat per fer-lo compatible amb el BS2 segons m'ha semblat llegir.

Estarém al tanto.

Buran
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
Jo estic mirant de trobar els requisits de màquina per al BS2 i no me'n surto. Suposo que seran més o menys com els de l'A10...

Algú en sap res?
 
#8
Sincerament, pagar per les hores de vol que he tingut amb el BS1 i les que tindré per el BS2 no em sap greu... però si que trenquin amb la política que prometien al iniciar la serie: Una compra=un aparell. A mesura que anem traient aparells aplicarem pegats de compatibilitat gratuïts i així tots els aparells podran jugar junts sense pagar mes.

Personalment em fa la impressió que no han tingut pebrots de fer el pas de la versió 1 (compatible amb LOMAC) a una versió compatible amb el A10 i han tingut que refer o modificar masses coses i els costos s'han disparat. El BS era, respecte a simulació, força deficient comparant-lo amb el que he vist del a-10 i implementar tot el que faltava es deu haver disparat el pressupost.

Per cert Balder, els nous requisits son aquests:
Recommended system requirements: Operating system 64-bit: Windows Vista and 7; Processor: CPU: Core 2 Duo E8400, AMD Phenom X3 8750 or better; Memory: 4GB; Hard disk space: 7 GB; Video: Shader 3.0 or better; 896MB NVIDIA GeForce GTX260 DirectX 9.0c or better; Sound: DirectX 9.0c - compatible; DirectX?: 9.0C; requires internet activation.

Minimum system requirements: Operating system: Windows XP, Vista or 7; Processor: Core 2 Duo 2.0 GHz; Memory: 3 GB; Free hard disk space: 7 GB; Video: 512 MB RAM card, DirectX 9 - compatible; Sound: DirectX 9.0c - compatible; requires internet activation.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Ostres, al mínim arribo però al recomanat no... :çno:
No em queda més remei que anar fent guardiola o d'aquí poc m'hauré de buscar altres mètodes per poder volar.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#16
Aquí poso la llista amb els canvis traduïda al català:
Tauró Negre 2 Llista de característiques noves i millorades

Llista de canvis entre Tauró Negre 2 i A-10C v.1.1.0.9:

• El jugador controla Ca-50
• Ka-50 cabina en format EDM millor i més eficient
• cabina ombres dinàmiques
• Els efectes del rotor ajustat pel model Ka-50 vol
• Compatibilitat amb la xarxa amb DCS: A-10C Warthog
• Millora objectiu helicòpter compromís AI:

o Quan l'anàlisi d'una situació tàctica, la HAI es prenen en compte totes les amenaces, no només l'objectiu que la HAI és atractiu.
o Si és possible per atacar objectius a una distància segura, la HAI no va a volar prop de les amenaces.
o Si sembla que la HAI no es troba en una posició segura, per exemple, molt a prop de les defenses aèries enemigues, la HAI volarà lluny de l'amenaça (s) i després començar a atacar objectius de seguretat a distància.
o Si sembla impossible per atacar objectius de la distància de seguretat, la HAI farà un sol atac curt (un llançament de míssils / explosió de coets o canons de salva per correguda) d'abast màxim d'aquesta arma i després trencar per fer un nou atac, si és necessari . Això redueix l'efectivitat de foc, però augmenta en gran mesura la supervivència de HAI quan atacar objectius amb canons o coets.
HAI o no surar en un lloc perillós.
o Si objectius d'alta prioritat són avaluats per objectius de baixa prioritat que fan que sigui impossible d'atacar objectius d'alta prioritat de la distància de seguretat, la HAI atac de baixa prioritat se centra primer en trencar la pantalla. En altres paraules, si vostè té la línia de vehicles blindats i tancs enemics a 4 km i l'enemic AAA i SAM a 12 km, el HAI es comprometrà als vehicles blindats i tancs en primer lloc. No més volant sobre els caps dels enemics.
o maniobres defensives Jinking ha afegit. Quan es vola en el WEZ d'AAA, tancs, vehicles blindats i, el HAI volarà a gran velocitat i donar una batzegada. Per descomptat, HAI no donar una batzegada quan s'apunta a un objectiu.

• Nova missió de 15 Ca-50 la campanya "Medved-2"
• Actualització i millora de la campanya de Geòrgia guerra del petroli
• Noves veus en off per a les entitats de ràdio russa
• Alta Abkhàzia i Ossètia del Sud faccions de la ME
• Alta Abkhàzia i Ossètia del Sud a les fronteres del mapa ME
• S'ha afegit un nombre de pells de la unitat d'Abkhàzia i Ossètia del Sud
• animats cirrus capa
• Major textures resolució d'una sèrie d'objectes en terra
• Millora dels efectes de fum
• Millora la textura FARP
• Documentació actualitzada

Llista de canvis entre els 2 i Tauró Negre Tauró Negre v.1.0.2:

Millora dels gràfics:

• High Dynamic Range (HDR)
• Cabina dinàmica ombres
• Soft auto-ombres
• ombres dels arbres
• Els mapes de normals
• animats cirrus capa
• Aigua en 3D i transparent
• desordre de baixa altitud
• Millora de les bases aèries
• Millora la textura FARP

Millorar el so

• S'ha implementat suport de so envoltant.
• Moltes de les mostres de so nous i revisats ofereixen un entorn d'àudio més rica i precisa.

Jugabilitat millorada

• Compatibilitat amb la xarxa amb DCS: A-10C Warthog.
• Capacitat per a l'enlairament dels vaixells (vaixells de pas-and-roll en funció de la força del vent (l'estat del mar)).
• El trànsit de ràdio AI s'escolta quan es sintonitza la freqüència de ràdio correcta.
• Missió de briefing i debriefing disponible en el vol.
Teatre expandit d'operacions
• El mapa cobreix ara un terreny més cap a l'est per incloure a la regió d'Ossètia del Sud, centre del conflicte de 2008 entre Rússia i Geòrgia, així com més territori rus i georgià. La nova àrea coberta proporciona una varietat de tipus de terreny, 5 bases aèries noves, ciutats altament detallades, i una sèrie de ràdio de balises de navegació.
Millores en la missió de l'editor
• Propietats de grup d'interfície que permet la celebració de profunditat AI scripting d'una varietat d'opcions de comportament, com a punt de referència o de tret basat en l'execució de tasques, regles de configuració de la participació, els estats de preparació, condicions d'atac, en òrbita i la celebració de punts, etc
• Possibilitat de bloquejar qualsevol de les hores d'arribada o de les velocitats de viatge per les rutes d'AI.
• Possibilitat de copiar i enganxar els grups
• Nova zona d'opcions de formació de grups
• Millora de la interfície del menú de tret inclou reordenar la clonació, gallet, i ni regles.
• 32 noves condicions de tir i 19 disparadors de noves accions.
• Capacitat per establir avions AI per fresar en l'inici la missió, però retardar la posada en marxa.
• Alta Abkhàzia i Ossètia del Sud faccions amb les unitats corresponents, pells, i els límits del mapa.
• Les noves unitats terrestres actives:

o morter 9B11
o Varietat d'objectes fixos armats (la casa, les casernes, blockpost, la torre)

La missió del generador

• El generador de missions utilitza una àmplia col · lecció de plantilles de força aplicada per tot el mapa de generar una missió a l'atzar basat en la localització del jugador i les opcions de la missió desitjada. Plantilles de la força pot ser editat i creat a l'editor de missions.

Millora de la IA

• Helicòpter AI (HAI)

o Quan l'anàlisi d'una situació tàctica, la HAI es prenen en compte totes les amenaces, no només l'objectiu que la HAI és atractiu.
o Si és possible per atacar objectius a una distància segura, la HAI no va a volar prop de les amenaces.
o Si sembla que la HAI no es troba en una posició segura, per exemple, molt a prop de les defenses aèries enemigues, la HAI volarà lluny de l'amenaça (s) i després començar a atacar objectius de seguretat a distància.
o Si sembla impossible per atacar objectius de la distància de seguretat, la HAI farà un sol atac curt (un llançament de míssils / explosió de coets o canons de salva per correguda) d'abast màxim d'aquesta arma i després trencar per fer un nou atac, si és necessari . Això redueix l'efectivitat de foc, però augmenta en gran mesura la supervivència de HAI quan atacar objectius amb canons o coets.
HAI o no surar en un lloc perillós.
o Si objectius d'alta prioritat són avaluats per objectius de baixa prioritat que fan que sigui impossible d'atacar objectius d'alta prioritat de la distància de seguretat, la HAI atac de baixa prioritat se centra primer en trencar la pantalla. En altres paraules, si vostè té la línia de vehicles blindats i tancs enemics a 4 km i l'enemic AAA i SAM a 12 km, el HAI es comprometrà als vehicles blindats i tancs en primer lloc. No més volant sobre els caps dels enemics.
o maniobres defensives Jinking ha afegit. Quan es vola en el WEZ d'AAA, tancs, vehicles blindats i, el HAI volarà a gran velocitat i donar una batzegada. Per descomptat, HAI no donar una batzegada quan s'apunta a un objectiu.

• Plànol d'AI (PAI)

o AI-combatents ara sempre tractar de llançament de míssils AA quan l'objectiu ha entrat en la seva no-fuita zona. No obstant això, AI-combatents es dispararà míssils immediatament si apareix el lluitador està perdent el primer llançament de la superioritat.

• Unitat d'AI

o les unitats de terra són capaços de creuar corrents d'aigua.
o les unitats de terra es van quedar inutilitzats ponts i buscar rutes alternatives.
o Els grups de terra es dispersen quan són atacats.
Alguns grups o terreny s'obrirà el fum quan és atacat.
o la capacitat de NVG va ser retirat de SAMs manpara.

Clima dinàmic

• Les condicions dinàmiques del temps es poden establir per a la missió basada en una sèrie de fronts meteorològics i les diferències de pressió. Els vents i les formacions de núvols es calculen de forma dinàmica durant la missió sobre la base de la configuració dels fronts. Això fa que sigui possible, per exemple, les precipitacions en una part del mapa i els cels relativament clars en un altre.

Models 3D nous o millorats:

• Les dependències de

o A-10A
o A-10C
o An-26
o Un-30
o C-130
o E-2
o E-3
o F-15C
o F-15E
o KC-135
o L-39
o El meu-8
o El meu-26

• Les unitats de terra

o 9S80 vehicle radar
o HEMTT TFFT de lluita contra incendis de camions
o LVTP-7
o Patriot SAM unitats lloc
o SA-11 SAM unitats lloc
o SA-3 unitats SAM lloc
o soldat d'infanteria rus

• Les unitats navals

o Pr 1241.1 Molniya
o Ticonderoga classe creuer
o Oliver H. Perry classe fragata

• Altres

combustible o tanc de dipòsit

Pausa activa

• La funció de pausa activa permet pausar la simulació, sense deixar de treballar amb els controls de la cabina.

Campanyes

• Un nou 15-missió de la campanya compta amb una varietat de missions amb alguns elements d'atzar i els missatges de veu en off. La campanya té lloc a la regió d'Ossètia del Sud i és molt vagament basada en el conflicte de 2008 entre Rússia i Geòrgia.
• Actualització i millora de la campanya de Geòrgia guerra del petroli.

Interfície gràfica d'usuari

• S'han afegit controls lliscants per controlar els arbres i distàncies del terreny desordre empat.
• Alta programari multisample Anti-aliasing (MSAA) de l'equip.
• S'ha afegit una funció d'exportació al menú Opcions d'entrada per exportar totes les comandes assignats a un arxiu de text.
• Alta Misc. pestanya amb les opcions de joc diferents, incloent les opcions de restricció de vista per la manera multijugador.
 
#18
Ja fa uns dies vaig veure un post al E69 on, apart del tema que preguntava, hi ha un vídeo del BS2 en una missió senzilla. Les millores son sensibles, per un costat la part gràfica i l'enlluernament per el sol son tota una novetat que s'agraeix però el que realment m'ha agradat és que millorin la IA...

I és que mai he acabat d'entendre com un grup de vehicles que estan massacrant des de mes enllà del seu radi de defensa es quedi palplantat sense fer res, esperant amb calma que el Ka-50 llenci el següent míssil. Ara, per fi, ja no és així i al primer impacte la formació de vehicles es dispersa.... dubto que la IA vagi gaire men enllà, i segurament es produeixin situacions absurdes... però com a mínim ja no seran ànecs de fira.

Si voleu veure el vídeo el podeu trobar aquí.