Avui hi ha pensat res? 28.03.14 22:00h?

#5
Avui hem tornat a salvar vides al mar, aquest cop amb més efectius: 2xHuey i 2xMi8 (Josep, Buran, Nocardis i un servidor).

Alienats i llestos per anar al rescat!


Tant fa si està en flames, nosaltres aterrem igualment!


En Josep fent delicatessen amb el Mi8, després d'una estona de baralles


En NoCardis aproximant-se per aterrar, soportant les ràfegues de vent.


En NoCardis de nou, aquí rescatant a un senyor, que no era Aznar, de l'aigua.


En Buran i en Josep, rondant a la mateixa dama.


En Josep fent maniobra final per aterrar al petit espai del vaixell.


I ho aconsegueix!


Bon vol companys! Finalment tindrem un gran domini d'aquests aparells! :çruc:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
La missió està molt ben feta, vaig gaudir-ne com un nan çXD çXD çXD çXD

El Mi8 m'ha sorpres molt, amb lo nerviós que sóc volant, que ni amb el Ka50 (i aquest és fàcil de volar) havia tingut tan bones sensacions, això si, com diuen als companys, és un autobus, lo divertit bé al fer estacionaris, és un mal de cap, vaig haver d'estar molt concentrat i tot i així era dificil, tot i que la missió, amb aire lateral canviant, pluja i aterrar en un vaixell la primera vegada era missió impossible.

Senyors, aquest bitxo es mereix la meva atenció, i no se si és per que és rus ç;) però li començaré a donar hores.

Per cert, la imatge d'en NoCardis amb estacionari a ras d'aigua, sencillament, espatarrant :çamor:

Gràcies per la partida i per la companyia, un plaer volar al vostre costat, i gràcies per l'ajuda prestada :çsi:

Ens veiem a la propera.
 
#8
Buran said:
La missió està molt ben feta, vaig gaudir-ne com un nan çXD çXD çXD çXD

El Mi8 m'ha sorpres molt, amb lo nerviós que sóc volant, que ni amb el Ka50 (i aquest és fàcil de volar) havia tingut tan bones sensacions, això si, com diuen als companys, és un autobus, lo divertit bé al fer estacionaris, és un mal de cap, vaig haver d'estar molt concentrat i tot i així era dificil, tot i que la missió, amb aire lateral canviant, pluja i aterrar en un vaixell la primera vegada era missió impossible.

Senyors, aquest bitxo es mereix la meva atenció, i no se si és per que és rus ç;) però li començaré a donar hores.

Per cert, la imatge d'en NoCardis amb estacionari a ras d'aigua, sencillament, espatarrant :çamor:

Gràcies per la partida i per la companyia, un plaer volar al vostre costat, i gràcies per l'ajuda prestada :çsi:

Ens veiem a la propera.
Si, en NoCardis va fer un vol rassant perfecte! Era espectacular veure-ho amb vistes externes.

Quan vulguis podem començar de nou amb el Mi-8, que al menys per la meva part no em sap greu. És un aparell que, com vas veure, requereix molta concentració i habilitat però les sensacions son immillorables.! Així que sempre estem disposats a practicar desde la base fins a maniobres avançades.

És curiós com amb els helos les missions més exigents i divertides no son "vèliques".