Allistament Rackham El Roig

28 Juny 2013
3
0
0
51
Sant Boi de Llobregat
#1
Hola a tots!

M'agradaria allistarme a la comunitat DCS.

Actualment estic amb el DCS Black Shark 2 i he volat una mica amb el Prepar3D.

Espero que hem pogueu ajudar.

Rackhamelroig
Exp. Simuladors: Baixa.
Exp. Black Shark: Baixa.

A reveure i moltes gracies.
 
#3
Hola Rackhamelroig! Benvingut al grup DCS.

Com veuràs som un grup petitet dins de la comunitat dels cavallers. A priori ens reunim els dimecres per a fer vols, tot i que ara ja tenim "via lliure" per convocar partides qualsevol dia de la setmana. Per tant en qualsevom moment que ens trovis al TS podem organitzar un vol entre els que siguem.

Exactament quin nivell tens amb el Black Shark: saps arrencar-lo, navegar encara que sigui amb el TARS, utilitzar canó, cohets i vikhar?
Per la meva part no tinc cap problema en quedar alguns dies a la setmana (o anar-nos trobant quan surti) i fer un repàs del Ka50, que sincerament també volia fer per tornar a agafar tacte amb aquest aparell.

A partir d'aquí, depenent de quí ens ajuntem i quins aparells volem ja anirem concretant missions. :çsi:

Encantat de que t'uneixis a nosaltres!
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#4
Benvingut!!!

madelf said:
A priori ens reunim els dimecres per a fer vols, tot i que ara ja tenim "via lliure" per convocar partides qualsevol dia de la setmana.
Encantat de que t'uneixis a nosaltres!
Que vols dir? Que fins ara es requeria d'una instància de la comandància per volar quant em surti dels... I amb simulador que jo vulgui, el dia de la setmana que vulgui?
hahaha :riure: :riure: :riure: :tomsom: