Allistament Dorf

Dorf

Foraster
24 Abril 2011
4
0
0
Barcelona
#1
Bon dia, ja sóc aquí!

Fa temps que us llegeixo, però altres coses m'han ocupat el temps. Ara que en tinc una mica més de lliure, em presento.

Actualment visc a Barcelona, on estic a punt d'acabar les pràctiques çXD , tinc coneixement nàutics i domino els temes de navegació marítima i cinemàtica radar. He fet servir diversos simuladors: FlightGear, Virtual Sailor, Mic. Ship Simulator 2008, Mic. Train Simulator, Silent Hunter IV (si es pot considerar sim...) i el Dangerous Waters.

Vull aclarir que el meu estimat portàtil va petar fa poc i actualment funciono amb un netbook conectat a un monitor :çno: i estic limitat a usar el DW (1.04). A mesura que l'economia ho permeti, tinc previst actualitzar l'ordinador de sobretaula, que en aquests moments és poca cosa més que una prohistòrica capsa sorollosa.

Pel que he vist la secció DW està més tranquila del que seria desitjable, així que em poso a l'espera i aprofito per millorar tècnicament.

Salut :çruc:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#9
Uep! Un dels meus! Simulació naval! :çvic:

He jugat també al VirtualSailor, SS2008 i sobretot SHIV... si algún dia vols fer una sortieda online ja saps ç;)

I fes-te amb el SHV ç;)

Benvingut :çsi:
 

Dorf

Foraster
24 Abril 2011
4
0
0
Barcelona
#12
Gràcies a tots per la benvinguda i consells que m'heu brindat,

Aquesta setmana he estat provant l'IL-2 i m'ha enganxat de mala manera, potser en un futur més o menys proper em vegi en cor de participar activament a la secció corresponent. Un amic meu té el SHV, li demanaré de provar si funciona al meu PC ç?|

Bé, nois, ens anem llegint per aquí i sentint pel TS3.