Hey companys,
en Tuixó em demanava models concrets de Joystick per a volar DCS, principalment Huey. Com que la meva experiència es limita a Logitech us demanaria que donguessiu la vostra opinió. El que està clar és que necessita eix Z...
Una opció és el Logitech Extreme 3D Pro
Jo vaig comença a volar Ka50 amb la versió anterior. Es queda curt de tecles, això segur, i la torsió al eix Z no es comparable a uns pedals.... però per tastar DCS crec que és suficient...
Quins recomanaríeu vosaltres?
en Tuixó em demanava models concrets de Joystick per a volar DCS, principalment Huey. Com que la meva experiència es limita a Logitech us demanaria que donguessiu la vostra opinió. El que està clar és que necessita eix Z...
Una opció és el Logitech Extreme 3D Pro
Jo vaig comença a volar Ka50 amb la versió anterior. Es queda curt de tecles, això segur, i la torsió al eix Z no es comparable a uns pedals.... però per tastar DCS crec que és suficient...
Quins recomanaríeu vosaltres?
, té massa elongació en la palanca de gasos (uns 2 mm), treien sensibilitat, els rotatoris de seguida perden la seva utilitat, es desajusten i són literalment inútils, hi ha un mini joyestic que fa de ratolí a la palanca de gasos que es fa servir amb el dit polse que de tant en tant té la sensibilitat d'un gat dins una banyera, a la mínima s'envà als extrems com d'un bot.
), és molt millor que el pro, el problema amb els rotatoris no es tan sever i el minijoyestic funcionava molt bé, el vaig petar d'ús, sem va quedar bloquejat cap a un costat i va ser impossible tornar-lo a calibrar, tinc pendent fer-ho jo mateix si l'obro un dia