Ajuda de compres per en Tuixó

#1
Hey companys,
en Tuixó em demanava models concrets de Joystick per a volar DCS, principalment Huey. Com que la meva experiència es limita a Logitech us demanaria que donguessiu la vostra opinió. El que està clar és que necessita eix Z...

Una opció és el Logitech Extreme 3D Pro
Jo vaig comença a volar Ka50 amb la versió anterior. Es queda curt de tecles, això segur, i la torsió al eix Z no es comparable a uns pedals.... però per tastar DCS crec que és suficient...



Quins recomanaríeu vosaltres?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Jo ja li vaig comentar per Steam. Si vol un sistema bo, HOTAS Warthog (que no recomano per Helos ni 1ºGM) o Saitek X55 Rhino, que te bona critica i es l'ultim en sortir, i gens car per lo que es.
Si vol una cosa mes barata per començar, ja no soc de tanta ajuda, jo vaig tenir al seu dia un Sitek Cyborg 3D que era una meravella. Els Logitech sempre han tingut molt mala fama, però mai he provat cap.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#3
Com podeu comprovar hi ha gustos com colors, jo he tingut joy logitech i saitek, el logiteck 3d que ha posat en Madelf encara el tinc i és una pasada, el problema que té, és la palanqueta de gasos, petita i poc recurregut, tant per caces com per helos, però per començar és un molt bon joy, després ja pasaria a un hotas.

Aquí puc parlar-te només de Saitek, el 45, el 52 i el 52 pro, descartat el 52pro, literalment és una :çfotet: , té massa elongació en la palanca de gasos (uns 2 mm), treien sensibilitat, els rotatoris de seguida perden la seva utilitat, es desajusten i són literalment inútils, hi ha un mini joyestic que fa de ratolí a la palanca de gasos que es fa servir amb el dit polse que de tant en tant té la sensibilitat d'un gat dins una banyera, a la mínima s'envà als extrems com d'un bot.

De tant en tant, es desconfigura en ple vol i se'm gira cap a l'esquerra, a quedat clar que no m'agrada? Mala sort?, busca per internet i veuràs que molta gent els ha enviat al servei tècnic per problemes similars i sense rebre solucions ....

El 45 no te eix Z a la palanca, el té a la palanca de gasos i anava un pel dur, però no pateixis, ja està descatalogat, va ser al que més partit li vaig treure, iterlament el vaig destrossar volant, llàstima, el vaig gaudir molt.

El 52, tot i disseny ( ç:x ), és molt millor que el pro, el problema amb els rotatoris no es tan sever i el minijoyestic funcionava molt bé, el vaig petar d'ús, sem va quedar bloquejat cap a un costat i va ser impossible tornar-lo a calibrar, tinc pendent fer-ho jo mateix si l'obro un dia ç?|

La meva opinió, si pots, pel que diuen el Warthog, és el que jo ara tinc en el punt de mira, si no, sobretot compara, busca per webs, i si pots passar-te per tendes on els tinguin exposats, ves i toca'ls, prova'ls.

Ningú et podrà dir quin és el millor, te l'hauràs de jugar ç:D

Sort.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Jo tinc un Saitek X52, fa 4 anys, comprat a l'ebay de segona ma i em funciona perfectament, no tinc cap problema de desajust ni de coses que no funcionin o precisió.
Suposo que he tingut sort. ;)

L'altre que vaig tenir és un Saitek Cyborg. Em va anar bé però vaig deixar de fer-lo servir perquè no era HOTAS i tenia pocs botons, però pel preu que em va costar, em va servir per iniciar-me en la simulació.
 
10 Març 2014
213
0
0
Girona - Catalunya
#6
Osti nois! Que no havia vist el post!! Gràcies a tots, doncs si, miraré el Logitech aquest aviam si el trobo, ja que té un preu raonable per el que necessito jo, o sigui per principiant, el hotas mola molt pero 400€ per començar casi que no.. si el rollo m'agradés i m'animo després potser ja faria un pensament cap a millor però de moment crec que pot ser bona opció