11 de Setembre

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#41
Hola Senyors!

Aviam, aquí van les indicacions per a tots els assistents a la 2ª trobada dels Cavallers del Cel:

Per arribar:
El tema és que l'entrada habitual està en obres, així que l'accés es fa per la C-58 sortida 9 Sabadell, seguiu sempre les indicacions de SABADELL SUD, i després d'un parell de rotondes veureu indicat l'aeròdrom/aeroport. Un cop a l'entrada de l'aeroport veureu una barrera de seguretat davant, vosaltres heu de continuar cap a la dreta i trobareu l'aparcament. Torneu caminant fins a la barrera de seguretat i espereu allà (per accedir a la plataforma d'estacionament cal anar amb algú autoritzat, AENA s'ha posat molt severa amb aquest aspecte). Estaria bé si tots arribem més o menys a la mateixa hora així fem una ruta en grup, però si algú vol arribar més tard que m'envii un privat i li enviaré el meu nº de mòbil per a anar-lo a recollir o el que sigui.

Us recomano que estigueu a les 10:30 allà, així tindrem temps de veure tot amb calma (ja que som un grupet considerable :çvic: :çvic: ). Que no faltin les càmeres eeh?? :çsi: :çsi:

Després tenim el dinar (a partir de la 1:30 però bé, no es preveu tampoc molta gentada per demà...)

Torno a posar aquí la llista d'assistents:

- Gosdatura +2
- Wawa +1
- Buran +1
- Balder +1
- Kronus +1
- Viper +1
- Xin-Xan +1
- Tofolo +1


Si m'he deixat a algú digueu-ho ràpid.

Viper, heu trobat transport?

Au nois, això marxa! :çruc: :çruc: :çruc:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#45
Tofolo said:
Balder said:
Fotos! Fotos!

Volem fotos!!!!
Això això, volem el foto-reportatge en DVD amb extres de com es va fer i merxandising per l'edició de-luxe :çulle:
Molt be, son 50€ per persona, la versió deluxe que ve amb un DVD de Desafio Total signat per Pujol val 100€, podeu fer el pagament de forma habitual.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#49

Els Cavallers del Cel amb el magnific, meravellós, increïble i super guerrer I-15 Xato, que es menja BF-109 com en Wawa es menja poll...


En Xin-Xan enxampat in-fraganti sabotejant el I-15 ç:x







































Em sembla que he mirat mes vegades aquest indicador de la rodona groga en tota la meva vida que a la meva xicota ç:D














Mai de la vida em pensava que trobaria aixo a l'ala d'un avio.


















































Això son les conseqüències de no escoltar a en Kronus quan dona classes.







 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#55
Les cremalleres que duu la Bücker són per facilitar l'accés a les politges dels cables de control (les cremalleres de l'ala pels alerons, les del fusellatge per l'empanatge de cua) durant les revisions, ja que requereixen d'una lubricació constant, i donat que aquests avions són de fusta i tela, la cremallera és un mode pràctic d'estalviar-se el haver de desentelar i entelar cada cop que s'hagi de revisar l'avió. :çsi: