11 de Setembre

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#24
D'acord, reserva feta al restaurant de l'aeroclub per a 15 persones.

El menú són 16,85 amb beguda inclosa i com vaig dir consta d'un entrant, un segon i un postre. El cafè va apart.

Els que no ho tingueu clar del tot per favor digueu-me alguna cosa el més aviat possible així podré avisar amb antelació. :çsi:

Mos veiem lo diumenge :çsalut: :çsalut:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#26
Tofolo said:
D'acord, reserva feta al restaurant de l'aeroclub per a 15 persones.

El menú són 16,85 amb beguda inclosa i com vaig dir consta d'un entrant, un segon i un postre. El cafè va apart.

Els que no ho tingueu clar del tot per favor digueu-me alguna cosa el més aviat possible així podré avisar amb antelació. :çsi:

Mos veiem lo diumenge :çsalut: :çsalut:
Ups sorry, la meva xicota també be, me n'havia oblidat, mea culpa. :oops:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#27
Sí, com vaig comentar, l'exhibició comença a les 10, tot i que l'arrencada de motors és normalment sobre les 12.15 si fa no fa, així que si quedem tots sobre les 11 seria genial. Els que vulgueu venir abans doncs cap problema, jo estaré allà a partir de les 09:00.
El més probable és que poguem visitar l'Antoniet Lo Gran (AN-2)

A part hi haurà diversos avions més, segons em comenten la Bücker EC-DAU torna a estar en vol, així que ens ho passarem de puta mare.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#33
Home, tenim taula per 18 i ens l'han guardat a la zona "cool" (o això m'han assegurat). I Encara q alguns avions no volin, els estàtics estaran exposats i visitarem l'hangar-taller. Tampoc et fiis massa dels de meteo.cat...
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#34
home, jo ho he preguntat, perque a mi la dona em diu coses de l'estil

" escolta, si plou no anirem, oi que no?"

Be, per començar la nena no vindrá, un menys confirmat.

Espero convencer a la dona de venir encara que plogui, si no, tot el que pot pasar es que vagi jo sol i a mes del lloc de la nena sobri el de la dona :roll: