re-fly: Crisis de Kodori 1 (23/5/12 - 22:00h)

#1
Sembla que hi ha un mínim quòrum per a tornar a volar la missió. Us sembla bé aquest dimecres?

Pilots "Espia dimonis" (Ka50)
Dimoni 1: Rush
Dimoni 2: Madelf
Dimoni 3: Buran
Dimoni 4: Castel
Dimoni 5: Balder


Pilots "Falcons" (F15c/su-27)
Falcó 1: Tofolo
Falcó 2:
Falcó 3:
Falcó 4:

El Briefins aquí.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Espero tenir el BS configurat per dimecres. Apunta'm a un BS.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
Per no perdre el costum, farem el meu debriefing personal ç;)
Al final, com erem suficients pilots de K50 (5) i només un pilot de suport aeri, es va decidir per consens ( ç;) ) que un servidor voles l'altre Su27 i ajudes al company Tofolo en tasques de suport i així van quedar quatre K50 i dos Su27.

Comencem arrencant motors, al principi es va notar molt de lag, els Su27 ens disposem a la pista per fer una sortida combinada, al anar tant aprop i amb el lag un cop en enlairem els dos Su27 ens toquem el suficient per haver de fer un abortatge en el meu cas, ejecto i refly, (es va optar per aquesta opció i no rellençar la missio per evitar que els K50 haguessin de tornar a fer l'encessa en fred i perdre temps), tornem a sortir, ens dirigim cap al nostres waypoints amb normalitat i amb separació suficient per evitar accidents involuntaris, un cop arrivem a la zona de coebrtura detecto enemics, volen baix i lents, han de ser helicopters, el primer em costa tres missils, estava massa aprop i pero de vista el segon helicopter, vaig massa baix i en una passada m'han tocat i destrossat el sistema hidrualic, han hagut de ser tropes de terra, no m'havien saltat les alertes de radar ni res, aborto i enfilo cap a base, dono instruccions al meu company d'on es la zona de combat, entre wp 3 i 4, vaig cap a base, impossible aterrar, no embaixa el tren ni els flaps, no corro el rics d'aterrar a pista, i destrossar l'avio i deixar la pista impractcable, ejecto als voltants de la pista i em venen a recollir , de mentres em tene preparat un altre Su27 per mi jejejeje.

Torno a sortir i enfilo directe wp3 a postcombustió, en Tofolo ja s'està encarregant dels enemics, ja en posta un, al arrivar a la zona calenta sentim que el grup de K50 està aprop de la zona, ens em donar pressa per netejar el cel, començo a buscar contactes, cada cop que veig un disparo, realment estic disfrutant com un enano, els helicopters no són fàcils detectar, has de volar baixet, lent i movent el radar continuament, al final no queda cap enemic a la zona, fem una CAP mentre els companys dels K50 fan neteja, faig alguna passadeta a baixa cota per que puguin identificar els últims reductes de forces enemigues i aconsegueixo que m'impactin sobre el meu avió algun tret que altre.

Un cop han acabada la feina els K50 aterren al FARP i els Su27 anem cap a base, en Tofolo aterra molt bé, jo aconsegueixo estavellar el tercer Su27 a la tanca de l'aeroport. (hauré de practicar l'aterrtage ç:D )

Una molt bona missió, va sortir tot rodó.

Aqui en Tofolo i un servidor apunt d'entrar a pista



Els camarades del BS que ja estaven repartint amor a la zona asignada



Un cop acabada la missió els nostres camarades "intentant" ç:D ç:D ç:D aterrar a la zona per aconseguir el FARP



Gràcies a tots per la missió, m'ho vaig passar pipa, vaig riure molt i vaig gaudir com un enano, de debò, és tot un plaer volar amb vosaltres.

Ens veiem a la propera amics.

Buran
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Jo també vaig disfrutar molt ahir.

La missió dels Ka-50 va ser relativament senzilla gràcies a la bona cobertura aèria que van eliminar tots els helicopters enemics, deixant-nos la neteja del FARP. Va ser qüestió de no acostar-nos fins al seu abast i netejar el FARP. Cap helicopter va caure pel foc enemic la qual cosa és un èxit.

Agraeixo als companys del LOMAC la seva cobertura, va ser molt útil i va donar molta vida a la missió, donant una sensació de més inmersió ja que va implicar una mica de coordinació entre avions i helicòpters, i la sensació que tota l'estona "estan passant coses", no la típica missió del BS que voles mitja hora fins a arribar a un objectiu sense que passi res.
 
#12
Si, realment la combinació de simuladors i rols enriqueix molt les partides. Com varem comentar ahir, és el camí a seguir!

Per part del grup de Ka50 la missió ca ser molt plàcida. En sortir varem enfilar al primer WP tot mantenint una velocitat baixa i un vol de contorn. Em vaig auto-sorprendre al descobrir que volava força ben format amb en Rush, a les seves 9 formant en línia, això és nou per mi! ç;) En Castel i Buran mantenien contacte visual i el grup avançava de forma força compacte.

En arribar a WP2 varem decidir no separar-nos (a diferència del plantejament inicial) i varem optar per la ruta del grup Alfa que s'endinsava cap al nord. Sentíem els companys dels su27 com feien neteja i tenien algun contratemps, en acostar-nos al WP3 (punt d'atac) els nervis per la presència de bandits enemics s'intensificava. Per sort els companys amb ales van fer una tasca impecable i la zona estava neta així que varem iniciar amb tota la calma a netejar el FARP. Sense arriscar-nos gaire varem fer net i en acabar varem aterrar amb més pena que glòria ç:x

Realment és una sensació nova saber que depens de la bona feina d'uns companys i que si per qualsevol raó algun enemic aeri s'escapa de les seves urpes et pots trobar en una situació realment complicada en un plis-plas. M'encanta! ç;)
 
#13
Mentres faig el roster "bonic" us passo els resultats parcials. Cal dir que és super complicat extreure els abatuts del TackView ja que els resums no contemplen els objectius abatuts per el canó del Ka-50... així que he repassat la missió minut a minut. És possible que m'hagi despistat, per a la propera fem un Imprimir Pantalla de les estadístiques abans de plegar... ç;)

Buran: 5 helos abatuts dels quals 1 ha estat sense morir (ejecció) la resta els ha abatut però en aterrar... 2 ejeccions 1 mort.
MadElf: 1 infanteria, 1 V.Lleuger i 2 AAA.
Rush: 2 infanteria, 2V.Lleugers i 2 AAA.
Tofolo: 1 helo. 1 ejecció.
Balder: sortir-ne viu.
Castel: sortir-ne viu.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#14
Fantàstica missió tot i que no vaig copsar gairebé res durant una bona estona (sóc un complet novell). Disculpeu que us dongués la tabarra pel TS, el proper dia els FCs ens hauríem de moure de canal potser.

Gràcies per la feina, Madelf.