Presa de contacte

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#1
Proposo un vol de contacte amb l'A10C Warthog

Dilluns dia 9 a les 22:00 local
Tant sols farem un vol de contacte per veure com porteu el tema de l'A10C. Serà un vol planificat on aprendrem a fer el Ramp-Start crear un pla de vol, enlairar-nos i aterrar en un altre aeròdrom.
Els interessats apunteu-vos en aquest mateix fil, quant sàpiga els que som postejaré el Briefing.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Si és per ocmençar de 0 a mi m'interessa també, però el dimecres tinc BlackShark, com tots... es podria fer un altre dia?
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#11
D'acord Dijous a les 22:00 al TS.
M'entre que arriba el Buran començarem a configurar el simulador i a passar tota la documentació.
Recordeu tenir instal·lada i a punt l'última versió del TARS.
 
#13
Hola gent, amb l'últim pegat estic tenint problemes de connexió en MP (per variar ç?| ). Veig que hi ha força gent amb XP que l'hi passa el mateix. Estic intentant aplicar una possible solució, i descarregant la tona de Mb d'actualitzacions i la resta de parafernàlia.

Si funciona ho tindré preparat per aquest vespre.

Fins després!
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#16
Bé degut a que jo tenia combidades i alguns de vosaltres la última actualització per instal·lar em acordat passar la missió el dilluns dia 9. Trobareu el Briefing i documentació dins el meu Dropbox.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#17
Jo el teu dropbox no el veig...

Avui he conseguit engegar el berru i enlairar-me, aterrar ja és una altre cosa... ç:D

Si em dones l'adreça del teu dropbox m'agafaré la missió i faré proves.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#18
A mi em va ser impossible conectar-me ahir, perdoneu que no avises però vaig arrivar molt tard i estava molt cansat. Posseu-me al dia, sembla que heu pospossat la classe pel dilluns a les 22:00, és així?

La versió de l'A-10 és la 1.1.1.1 oi?

Jo tampoc tinc el teu dropbox Wawa.

Ens veiem doncs el dilluns.

Buran