Missió: Operación Volkodav (31/01/14 22:00h)

#1
Operación Volkodav

Misión No1 “Colinas de Fuego”
Briefing General
1. Objetivo de la misión
Proveer apoyo aéreo a las unidades aliadas en el frente de batalla.
2. Situación
A raíz del escaso tiempo de reacción y su inferioridad de equipos, las fuerzas Georgianas han
decidido ceder espacio por tiempo y tomar una postura defensiva en torno a las colinas de la
ciudad de Gori y las vias de acceso a Tbilisi, las cuales son defendidas por la 1ra Brigada de
Infantería Georgiana reforzada con un Batallón Separado de tanques, mientras unidades de
la 3ra Brigada de Infantería defienden el paso de Kashuri al oeste con el fin de que los Rusos
no intenten bloquearlo y evitar la llegada de los refuerzos de la OTAN que marchan desde
Turquía.

Los reportes de inteligencia de distintas fuentes dan cuenta de que el Regimiento 429 de Rifles
Motorizados ha movido sus líneas a una posición mas cerca de Gori durante la madrugada
y estan próximos a iniciar una ofensiva y como antesala han comenzado a bombardear con
artillería las posiciones defensivas Georgianas ubicadas en las colinas alrededor de la ciudad
para ablandarlas, cabe decir que el Regimiento 429 es la punta de lanza de la 19 División de
Rifles Motorizados, por lo que estan equipados con las mejores unidades mecanizadas, asi
que se espera contacto con compañias de BMP-3 y T-80U apoyados con artillería del tipo 2S3
y BM-21 asi como por defensa antiaerea del tipo SA-13 y SA-19.
A traves de recopilación de señales por parte de los UAVs se ha podido establecer que
hay presencia de baterias de SA-15 alrededor de Tshkinvali donde muy probablemente se
encuentre el centro mando de la 19 Divsión y sus principales lineas de suministro, por lo que
que se deben tomar todas las precauciones para evitar acercarse a la zona de Tshkinvali o al
internarse muy al norte del área de operaciones para evitar cualquier emboscada antiaérea.

3. Vuelos

Tusk 2
Role: BAI
Misión: Buscar y destruir unidades de artillería en la zona designada.
Aeronaves: 2 A-10C (Estados Unidos)

Uzi 7
Role: CAS
Misión: Proveer apoyo aéreo cercano a las tropas aliadas al oeste de Gori.
Aeronaves: 4 KA-50 (Turquía)

Chevy 5
Role: SEAD
Misión: Suprimir las baterías de SA-15 ubicadas al sur y al oeste Tshkinvali
Aeronaves: 2 SU-25T (Georgia)

4. Amenazas antiaéreas
SA-13 Gopher/ Strela-10M3
SA-19 Grison/ 2S6M Tunguska
SA-15 Gauntlet/ TOR-M1

5. NOTAMs
No hay reportes emitidos al momento.

6. Bases
Senaki (principal) Kutaisi (alterna) FARP Dallas
VHF: 132.000 VHF: 134.000 VHF:127.500
TACAN: 31X TACAN: 44X
ILS: 108.90 (09) ILS: 109.75 (08)
Pistas: 09/270 Pistas: 08/260

7. ROEs
- Hay restricciones sobre el uso de bombas de racimo sobre zonas pobladas con el fin de
evitar al máximo daños colaterales que puedan implicar bajas civiles.
- Los territorios de Abjasia y Osetia del Sur no estan plenamente reconocidas como republicas
independientes, asi que los sobrevuelos sobre estos lugares estan autorizados con las
respectivas precauciones.
- Estan restringidos los sobrevuelos sobre el espacio aéreo Ruso por las implicaciones
políticas y estratégicas que podrían desencadenar.
- No se autoriza el enganche ofensivo con amenazas aéreas con excepción de helicopteros
hostiles que se encuentren en contacto con las tropas aliadas.
8. Briefings Específicos
Deben ser efectuados por cada líder del grupo según los siguientes parametros:
1. Inteligencia y amenazas
2. Configuración y uso de armamento
3. Formaciones y responsabilidades
4. Frecuencias y datalink
5. Datacard
6. Procedimientos de espera
7. Procedimientos de reunión
8. Procedimientos de ataque
9. Técnicas y tácticas
10. Contingencias
11. Codewords
12. Brevity code
13. Coordinacion con otros grupos

Pilots apuntats

2xA10c
Tusk 1: Viper
Tusk 2:

4xKa50
Uzi 1: MadElf
Uzi 2: NoCardis
Uzi 3:
Uzi 4:

2xSu25T
Chevy 1: Buran
Chevy 2:

Per ubicar
Wawa
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
M'agradaria però el 31 tinc sopar de Nadal de la feina ç:D Som així nosaltres! ç:D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
La missió ha estat interessant, ara jo he tingut uns problemes molt estranys amb l'avionica de l'A-10C, que m'han dificultat molt la feina (per començar no veia el TD Box al TAD). A mes els núvols a 5000 ens obligava a operar a menys de 4000 i amb la antiaèria que hi havia era molt perillós. La missió es maca, però difícil.
 
#9
Cert que va ser difícil.

Els Ka50 varem arribar a la zona de combat sense gaires problemes, allà era tot un espectacle veure els Grad llançant les seves salves de cohets, l'artilleria, el front de blindats enemics avançant etc! No vaig poder fer cap captura pq anaven molt de bòlid, però l'espectacle era impressionant de veritat.

Un cop allà em van tombar "ràpidament", un Tunguska que ens va estar donant per el sac tota la partida. Quedava desenfilat en algun lloc tapat per arbres i no ens atrevíem a aixecar-nos gaire per por al TOR de la rereguarda enemiga. Mentre tornava a l'escenari, en NoCardis va poder donar suport a les tropes aliades i van aconseguir aguantar l'envestida enemiga fins que un Mi24 enemic que havia sortejat les nostres defenses anti-aères el va sorprendre.

En arribar tan sols quedaven quatre aliats i molta ferralla. Arribats aquí varem arriscar posicions per tal de trobar enemics, i és on ens van pelar algun cop més. Finalment, farts de tan sols detectar tancs que disparaven cap al nord (i per tant que eren aliats) varem tibar de intel·ligència i amb sorpresa varem descobrir que la major part d'aquells tancs eren enemics!!!! Encara no entenc pq disparaven cap al nord i tots estaven direccionats cap allà :çboix:

Un cop esbrinat el misteri varem buidar tota la càrrega d'armament que portàvem i de fet varem eliminar molts enemics. :çsi:

Per la meva part em va semblar una missió molt xula, amb una escala de conflicte a la que no estem gaire acostumats (al menys en les missions que jo edito). La principal dificultat per la nostra part crec que va ser original de la mala interpretació dels WP que jo vaig fer del Briefing i també de no saber reconeixer bé les tropes (em tocarà repassar el manual de reconeixement).

Finalment, si haguéssim omplert alguns slots més (su25, a10c principalment) ens els haguéssim menjat amb patates.

S'haurà de repetir!!! :çruc:

Per cert Wawa, què et passava que no paraves de caure?
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
La missió va estar molt bé desde el punt de vista dels SU25T, la veritat que per a només dos SU25T hi havia feina, jo sol vaig arribar a fer quatre incursions i encara em faltaven objectius per abatre.

Vaig iniciar el vol i seguint els wp assignats, en arribar al wp d'atac vaig deixar anar tot el que portava, els quatre MPU25, vaig eliminar tres objectius, torno cap a base i aterro, vaig a parking, apago motors i electricitat, demano reload i refueling i res, ni cas, per tant dexideixo agafar l'altre SU25T, en aquesta segona tanda prenc rumb dircete a wp5 per anar més ràpid, i deixo anar els regalets però aquest cop em derriben.

Les altres dos incuirssions com la primera.

Amb el SU25T vaig decidir anar per sobre la capa de núvols ja que em marcava les emissions ràdar al HUD igualment i no havia de buscar-les visualment.

La missió va estar molt bé, crec que la podem repetir i mirar de fer-ho més coordinat, elegir els objectius, etc..

Ja direu...
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Viper said:
La missió ha estat interessant, ara jo he tingut uns problemes molt estranys amb l'avionica de l'A-10C, que m'han dificultat molt la feina (per començar no veia el TD Box al TAD). A mes els núvols a 5000 ens obligava a operar a menys de 4000 i amb la antiaèria que hi havia era molt perillós. La missió es maca, però difícil.
Refloto aquest post, no se amb quina versió vau volar però sembla que la 1.2.7 dóna errors estranys en MP... no se si va ser això.

A l'E69 han fet proves.