Mi-8MTV2

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#1
Ja es pot pre comprar!

DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Vuit

The Fighter Collection i Belsimtek ara ofereixen DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Vuit com a descàrrega digital abans de la compra per $ 49.99. Pre-venda també proporciona accés a versions beta abans de la sortida primerenca del títol.

La DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Eight és un mòdul de DCS Mundial.

DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Vuit se centra en el Mi-8MTV2 - una versió actualitzada d'un dels helicòpters de major producció en la història i un transport de combat i veterà de suport de foc d'un sens fi d'operacions a tot el món.

Desenvolupat per Belsimtek amb l'ajuda d'un experimentat pilot de Mi-8, l'equip d'experts darrere de DCS: UH-1H Huey continua elevant el llistó en vol i el modelatge de sistemes.

Característiques principals:

Incomparable física de vol que proporciona l'experiència helicòpter convencional més realista i dinàmica al PC
Cabina interactiva 3D precisa i altament detallat amb sis graus de llibertat de la tecnologia compatible amb els dispositius de seguiment del cap
Modelatge precís dels instruments MI-8MTV2, armes, motors, ràdios, combustibles, electricitat i sistemes hidràulics
Molt detallat-8MTV2 meu model extern 3D, lliurees, i les armes
Entorn d'àudio precisa basant--8MTV2 meu mostres de so personalitzats
 
#3
Jo segur que el compro, però per un costat em fa mal pagar 50€ i per l'altre estic estalviant per un PC nou (tu ya sabes Wawa!! ç:D ).

Així que m'esperaré a alguna oferta, que segur que faran.

Per ara mireu aquest vídeo tan xulo, que dona ganes de volar-lo, i a més té premi: Un Gallifante a qui em digui quina és la nova tecnologia que fa servir el copilot!!! (per a que veieu que el Mi-8MTv2 no està tan desfasat!!!)

[youtube]bOm3wUpTOdE[/youtube]
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#5
Aquest helo és molt modern, res a veure amb els antics trastos russos, no se si m'acostumaré al climatizador bizona ç:D

Ara, el que fa por és el pilot, sembla un dolent de les pel·licules de MadMax, amb la samarreta imperio a ratlles i el tatuatge d'alguna presó de siberia.

L'Ipad i el GPS són accesoris extres, amb la versió beta no venen, seràn updates de pago segurament.

Quant estigui d'oferta també caurà, per el preu actual de moment no.

Buran
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#7
Buran said:
L'Ipad i el GPS són accesoris extres, amb la versió beta no venen, seràn updates de pago segurament.

Quant estigui d'oferta també caurà, per el preu actual de moment no.

Buran
Si perquè no t'has fixat amb el joc de cartabons i la regla que de ven segur es el que utilitzen de veritat, l'Ipad esta sense bateria. :çulle: