Dissabte 18 de juny a les 22:00 - Hearts & Minds

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#21
Mike no t'hi capfiquis gaire, simplement pren nota i a la pròxima partida intenta tenir-ho en compte, ningú neix après.

Atunero said:
Jo ja dic que no se si es fa així, segons un dels militars que hi havia es feia així pero jo que se si era veritat o no. Jo el que puc dir es que normalment sortia bastant bé.
Tot depen de a quin exèrcit, però si, generalment amb els Chinooks és fa com amb els M113 o Bradleys però amb més distància. El problema de l'Arma 3 és que no és pot sortir per ordre ràpid, has de perdre temps sortint un per un.

El tema és que això és el protocol per la sortida "ordinaria" no la d'emergència, on generalment la idea és sortir el més ràpid possible.

Viper said:
Mira el vídeo del company, excepte un, la resta no va caminar 15-25 metres i es va llançar a terra, es van llançar a terra només sortir, allà mateix i completament agrupats. Si jo fos un MG enemic, un GL un AT o qualsevol altre ho hagues tingut fàcil per carregar-me uns quants de cops. Haurien d'haver fet una dispersió per evitar múltiples baixes i córrer 15-25 metres abans de llançar-se al terra.
No havia vist els primers minuts del video. No em vaig adonar de l'aborregament ja que vaig sortir disparat corrent cap al arbre a cobrir-me perquè estava ferit i no vaig mirar endarrera fins desprès (surto en el video, el de l'opscore fast beige). ç:D

En qualsevol cas, era un aterratge d'emergència, per tant jo considero que una mica de xoc al sortir és completament normal. Segueixo pensant que el que feia de comandant va improvitzar bé :çsi:

I que crack que és el Moska quan vol :çsi:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#22
LaResistance Mike said:
:oops:
em vaig haver de canviar la radio a l'arsenal i no em vaig enrecordar de tornar a sintonitzar, quina vergonya!
:oops:
i jo tot extranyat perquè ningú la feia servir.
Crec haver aprés la lliçó, tot i això, demano perdó
ç:D ç:D ç:D Ara ja sé perquè no em contestaves!! ç:D ç:D ç:D Però no et preocupis, coses que passen. :çcerv: