Dissabte 18 de juny a les 22:00 - Hearts & Minds

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#1
REQUISITS

ArmA3 + Estàndard CC

DESCRIPCIÓ

Insurgency estil de missió.

SERVIDOR

Apuntats:

- SilverArrow
- Kronus
- Diplock
- Greco
- Gobe x2
- Paperboy (lider d'equip)
- Magnetar
- Moska

Assitència
- SilverArrow
- Kronus
- Diplock
- Greco
- Gobe
- Paperboy
- Magnetar
- Moska
- Bobby Moore
- LaResistance Mike
 
14 Juny 2016
26
0
0
#10
Hola, he pujat els 10 primers minuts de la missió d'ahir.
Sé que cometo molts errors, no sigueu massa durs amb les crítiques, tot just és la meva tercera missió. ç:D
M'esforçaré a millorar

[youtube]kDeeah_R1Pc[/youtube]
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Una correcció per a tots, quan es baixa d'un helicòpter, es forma un perímetre de seguretat al voltant i allunyats de l'aparell, per cobrir-lo i evitar danys per explosions. Si com heu fet, us quedeu tots agrupats a la cua i enganxats al helo, una granada a sobre vostre o una explosió del helicòpter us mataria.

Heu de separar-vos del helicòpters uns metres, i desplegar-vos tot al voltant d'ell (excepte cua), aquests segons de risc abans d'arribar a la teva posició milloren la defensa global i per tant pugen les possibilitats de sobreviure de tota la unitat.

LANDING ZONE OPERATION

There are priority of actions upon a landing zone. The PSG must ensure that the operation goes according to plan. The priority of actions are listed as follows:

Unloading

Unloading of the aircraft does not begin until directed by the crew chief or pilot (Figure 42). Once the aircraft has landed, personnel will unbuckle seatbelts and exit aircraft as fast as possible with all equipment.

Before leaving the aircraft, the chalk leader will obtain the landing direction from the pilot if not determined during the approach into the LZ. This will aid in orientation to the LZ, particularly at night.

Individuals will move 15 to 20 meters out from the side of the aircraft and assume the prone position facing away from the aircraft, weapons at the ready, until the aircraft has departed the LZ.


FIGURE 42. UH-60 UNLOADING PROCEDURES.

Immediate Action on Hot LZ

If the decision is made to use a hot LZ, or contact is made upon landing, have the troops dismount quickly and move 15 to 20 meters away from the aircraft. The troops should immediately return the enemy fire. This allows the aircraft to depart quickly.

If the contact is similar to a far ambush, troops will fire and maneuver off the LZ to the closest side offering cover and concealment. If troops are engaged from nearby enemy positions, they treat it as a near ambush by immediately returning fire. Soldiers who consider themselves in the kill zone may assault the enemy position(s) or attempt to get out of the kill zone. Soldiers not in the kill zone will provide supporting fire to support the movement of troops in the kill zone.

The squad or platoon leader will call for fire support if it is available. Once disengaged from the enemy force, the squad or platoon leader will move the unit to a covered and concealed position. They account for personnel and equipment, and assess the situation as to whether or not the unit can continue the mission.
Important

Els pilots no veuen be els rotors de cua, quan operes amb helicòpter el primer que et diuen es que mai vagis per la part posterior del helo (experiència personal), ja que podries provocar un accident, sempre pels costats o pel front. En el cas del Chinook ni idea ja que no te rotor de cua "clàssic".

La separació amb l'helicòpter es vital per poder cobrir be i per evitar ferides si l'helo rebenta. Recordeu, com diu el text en anglès, que es fa en les zones de mort (els que heu fet el EBC heu de saber de que parla).
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#12
Viper said:
Una correcció per a tots, quan es baixa d'un helicòpter, es forma un perímetre de seguretat al voltant i allunyats de l'aparell, per cobrir-lo i evitar danys per explosions. Si com heu fet, us quedeu tots agrupats a la cua i enganxats al helo, una granada a sobre vostre o una explosió del helicòpter us mataria.

Heu de separar-vos del helicòpters uns metres, i desplegar-vos tot al voltant d'ell (excepte cua), aquests segons de risc abans d'arribar a la teva posició milloren la defensa global i per tant pugen les possibilitats de sobreviure de tota la unitat.
És un apunt interessant, però em temo que en el cas del dissabte no s'aplica la norma que comentaves, ja que és refereix a desembarcar un helicopter en calent perquè desprès aquest pugui enlairar-se.

El cas del dissabte era el cas d'un helicopter abatut en mig d'un camp, el que va fer la gent (tant tripulació com passatgers) és sortir de l'helicopter pel darrera (ja que els Chinooks es desembarquen per darrera) i posar-se a cobert a 15-25 metres de l'helicopter.

Un binomi es va cobrir a l'helicopter fent foc de cobertura (a falta de cobertures més eficaces) mentres els altres anaven fent salts tàctics fins a una casa pròxima (a uns 100m). Tot això tenint en compte que les posicions enemigues estaven a llarga distancia (500-800m).

Vaja una evacuació en calent de manual des del meu punt de vista. Bona feina (no recordo qui era el comandant, però va aconseguir que la majoria dels homes estiguessin a cobert en una situació molt compromesa) :çsi:

Viper said:
La separació amb l'helicòpter es vital per poder cobrir be i per evitar ferides si l'helo rebenta. Recordeu, com diu el text en anglès, que es fa en les zones de mort (els que heu fet el EBC heu de saber de que parla).
NOTA:

El perill a la killzone no és per si l'helicopter explota, que és una cosa MOLT rara, vaja tècnicament casi impossible (amb impactes directes de RPG molts helicopters sobreviuen i segueixen funcionan), sinó per si al enlairar-se el pilot fes una maniobra brusca, o perdes el control, els rotors és convertirien en maquines de xarcuteria.

Obviament si l'helicopter porta explosius o està carregat de munició, la cosa és diferent, però és una de les raons per la qual generalment és porten els materials perillosos en sling (a part de ser més pràctic per descarregar).

Però quan l'helicopter està parat, és una cobertura vàlida.

Un conegut exemple són els MH-60 Black Hawks caiguts de l'Operació Gothic Serpent (Black Hawk Down pels de la LOGSE), que la tripulació i acompanyants van fer servir com a cobertura. Una altre cas conegut és el del MH-47 Chinook caigut durant la Operació Anaconda, que els Rangers van fer servir de cobertura durant els tirotejos, inclús fent servir les mini-gun de dins, fins que van poder fer-se forts en un turó pròxim.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
95
28
#14
Jeje, per algo sempre es diu de no passar a prop del rotor de cua i anar ajupit quant s'embarca o desembarca, perque sino... rodanxes. ç:D

Jo recordo una missió que vaig jugar fa temps que quan anavem a extreure, l'helicopter (que el pilotava un humà) va volcar a sobre de l'infanteria que anava a pujar, no dic res mes.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15
SilverArrow said:
El cas del dissabte era el cas d'un helicopter abatut en mig d'un camp, el que va fer la gent (tant tripulació com passatgers) és sortir de l'helicopter pel darrera (ja que els Chinooks es desembarquen per darrera) i posar-se a cobert a 15-25 metres de l'helicopter.
Mira el vídeo del company, excepte un, la resta no va caminar 15-25 metres i es va llançar a terra, es van llançar a terra només sortir, allà mateix i completament agrupats. Si jo fos un MG enemic, un GL un AT o qualsevol altre ho hagues tingut fàcil per carregar-me uns quants de cops. Haurien d'haver fet una dispersió per evitar múltiples baixes i córrer 15-25 metres abans de llançar-se al terra.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
95
28
#16
A on estava abans (no se si es fa realment així) el que feiem sempre al desembarcar era:

- Primer surtien els liders de cada equip.
- Despres sortiem tots mes o menys en ordre pels numerals.
- Els liders (en el cas de Chinooks o similars) se 'n'anaven corrents en direcció a les sis de l'aparell, uns 30-50 metres, despres giraven formant un semicercle i es paraven just a les 12, quedant els soldats formant un semicercle mes o menys perfecte i amb bastanta separació els uns dels altres.
- En el cas dels helicopters amb sortides laterals el que es feia es que cada equip sortia per un cantó i feia el mateix, el lider se n'anava a 30-50 metres de l'aparell i girava cap a les 12 fent un semicercle.

Jo ja dic que no se si es fa així, segons un dels militars que hi havia es feia així pero jo que se si era veritat o no. Jo el que puc dir es que normalment sortia bastant bé.
 
14 Juny 2016
26
0
0
#18
:oops:
em vaig haver de canviar la radio a l'arsenal i no em vaig enrecordar de tornar a sintonitzar, quina vergonya!
:oops:
i jo tot extranyat perquè ningú la feia servir.
Crec haver aprés la lliçó, tot i això, demano perdó
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#20
No passa res, al principi és normal no recordar-se de tot però la ràdio és un tema important. De tota manera durant la partida no me'n vig adonar que no la tenies per lo que sense sentir-me per ràdio ho vas fer tot perfectament ç:D