Dijous 8, partida ArmA 3 "Col. Arma/DCS" a les 22h

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

Tal com es va parlar fa temps, s'està posant en marxa un projecte de partides conjuntes amb membres del DCS i Arma. La idea bàsica, es que el personal del grup DCS faci servir aparells aeris (helicòpters/avions) per donar suport al personal del grup Arma (infanteria) fent servir de moment l'Arma 3 com a simulador.

Pel Dijous 8 s'ha programat un prova, per ajudar-vos a configurar el simulador i fer proves de vol. Si us interessa i voleu apuntar-vos, passeu-vos pel fil principal al grup de l'Arma.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Que tal va anar ahir la prova?. Es obvi que no son aparells del DCS, i els heu d'agafar el punt, però es mes difícil volar el UH-1H del DCS que qualsevol de l'ArmA ç:D. Els aparells van millorant poc a poc en prestacions gràcies al mod de l'ACE3, no podem esperar grans canvis, però si cosetes.
Ara cal que un altre dia provem a coordinar infanteria i aeris, i concretar procediments.

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
No va anar malament del tot, ara toca agafar el feeling i configurar molt bé les tecles necessàries, jo vaig trobar el que em passava a mi amb altre gent que li passa el mateix per internet, si t''han mort i fas respawn perdo l'activació del saitek, l'Arma deixa de detectar-lo i no es que l'hagi d'activar, és que ni tan sols apareix , haig de sortir i tornar a encendre el joc.

Aniré fent proves sempre que em sigui possible.

Fins la següent :çsi: