Crisis de Kodori 2: Entrada de tropes (6/6/12 22:00h)

#1
Després de l'última missió hem aconseguit assegurar un FARP que ens permetrà una entrada més ràpida al centre del vall de Kodori amb el grup d'helicòpters. El govern Georgía ha denunciat la intervenció de Rússia al conflicte, aquesta l'ha desmentit (lògicament) i Abjasia ha denunciat l'ús de unitats militars dins de territori Abjasià... nosaltres ho hem desmentit ç;) Així que la comunitat internacional està fent pressió per tot arreu i s'està discutint establir zones d'exclusió aèria, observadors, etc... per ara tot està en paper mullat.

La situació actual és força complexa i l'alt comandament creu que el següent pas és entrar amb les tropes de xoc de la policia georgiana fins la capital DDDD. Per tant s'enviarà un convoy format per dos T-72b, 5 BMP-2, varis jeeps amb infanteria i un Strela cap a la capital per assegurar-la i des de allà anar distribuint les forces policials per assegurar la resta de poblacions més petites. La tasca de les forces aèries és donar suport i cobertura a la operació.

Intel·ligència sospita que els insurgents es concentraran amb tots els blindats i vehicles lleugers, més l'armament anit-vehicle de mà de que disposin al llarg de la carretera, especialment en els pobles i llocs estratègics com ponts i túnels. Donada l'experiència en la missió anterior no es descarta la intervenció, mitjançant una ràpida actuació aèria, de les forces russes en suport als insurgents i/o que aquest hagin subministrat armament principalment de mà als insurgents (vigileu amb la infanteria).



Participants:
Grup Ka-50 Espia Dimonis:
Espia Dimonis 1: Rush
Espia Dimonis 2: Balder
Espia Dimonis 3: MadElf
Espia Dimonis 4: Castel

Grup Falcons:
Falcó 1: Buran
Falcó 2: Tofolo
Falcó 3:
 
#2
Re: Crisis de Kodori 2: Entrada de tropes

Per cert, em permeto recordar-vos les regles que varem parlar per a la mini-campanya:

0.- Valors de simulació a tope (combustible, armament, model de vol, etc).
1.- No re-fly (excepte accidents en enlairar-se).
2.- En morir es reinicia el roster (es mantindrà entre parèntesis les estadístiques però les oficials es reiniciaran).
3.- Els pilots ejectats, si estan en territori enemic hauran de ser rescatats en una missió, sinó es consideraran morts.
4.- Es considera que un pilot ha volat la campanya en volar un 60% de les missions.
5.- Seriositat en les comunicacions.
6.- Puntualitat en les missions i en les planificacions.
7.- Els líders de binomi podran rotar, i tindran plenes competències tant en la planificació com durant el vol de la missió.
8.- Cada missió constarà de un mínim de dues fases: planificació i execució.

Com que estem en una campanya de proves aquestes regles estan obertes a suggerències i millores.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#3
Re: Crisis de Kodori 2: Entrada de tropes

A falta de decidir qui serà el cap de grup del FC2, ja et dic que divendres a les 22 no em va bé. Dissabte sí, i el mateix diumenge abans/després de l'entrenament també.

Les regles em semblen genàstiques, el tema comunicacions és tot un desafiament però farem el que podrem...
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Re: Crisis de Kodori 2: Entrada de tropes

Jo els divendres, dissabtes i diumenges ho tinc malament per assegurar que hi pugui ser.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Re: Crisis de Kodori 2: Entrada de tropes

Per mi perfecte... amb la pissarra es riu molt! ç:D
 
#9
Re: Crisis de Kodori 2: Entrada de tropes

rush said:
Per mi perfecte... amb la pissarra es riu molt! ç:D
ejem... agrairia una mica (miqueta) de serietat a l'hora de les planificacions. Sobretot per poder fer una pachangueta ràpida després ç;)
Perdem un dia de vol per a preparar la missió, al menys aprofitem-lo una mica (i si, ja se que rient una bona estona s'aprofita però hi ha d'haver de tot no? :çcerv: )
 
#17
Perfecte nois! :çsi:
Avui tinc reunió, espero ser a les 22h aquí però és possible que m'endarrereixi 10 minuts, feu el briefing i repasseu el pla de vol. Per deferència a en Castel inicieu la missió tan aviat com pugueu, jo vindré ràpid!
A més us he deixat la missió ja preparadeta al canal del DCS, s'anomena c1m2b.miz. Si algú amb PC i ADSL més potent que jo la pot hostejar seria d'agrair per evitar el lag que varem patir en l'última missió.

Ves que vinc!
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#18
La missió va anar molt bé, el problema principal és que els caces ens varem trobar molt aviat ala zona de "combat", massa aviat potser, això em va fer cometre errors que haguessin pogut fer perillar la missió, vaig decidir, malament, fer una passada a baixa cota en direcció oposada a la ruta del comboi per detectar possible amenaces (aquesta era la missió dels K50) i em va costar un motor i al meu punt unes quantes bales al fusellatge (per sort no li van tocar cap part vital), vaig haver d'anar a base, vaig aterrar i vaig agafar un altre Su27.

Aquest cop vaig decidir no baixar més cap avall, contacto amb en Tofolo i ens dediquem a les amenaces aeries, ell per un costat i jo per un altre comencem a fer neteja, entre "pits i flauts" un parell de helicòpters i un Su25 abatuts, en aquestes que detecto al radar un altre contacte, mentre m'hi apropo per atacr-lo s'amaga entre les muntanyes, perdo contacte i entro en el seu joc, juguem al gat i a la rata, un error que em costarà l'aparell, vaig amb un Su25, aparell de superioritat aeria, de vol a alçada i poc maniobrable, es a dir, el millor lloc per a ell no és fer el burro a baixa cota ni a poca velocitat ni esquivant pics de muntanya, ni res que se li sembli, però com un servidor es tossut com una mula, doncs apa, com si portes un Mig29 olé :çboix: .

Va acabar com havia d'acabar, el maleït "patarrana" (Su25) em va llençar un R60, en realitat dos, però el primer no se ni com el vaig esquivar, doncs ni veia l'enemic ni els míssils, el segon em va tocar de ple, final de la missió, vaig saltar i un altre Su27 a la xatarreria.

En Tofolo va fer molt bé la feina, va arribar sa i estalvi a base i els companys del K50 van acabar la missió, llàstima que l'últim pont va quedar destruït i no varem arribar al poble, però hi som allí, a les portes.

Aquí unes instantànies de la missió:

En Tofolo lRTO i llest per per sortir.



Acavada la missió, el company Tofolo saludant a càmera



En Madelf verificant que tot està net



i aquí, el mestre Madelf ens va ensenyar un aterratge perfecte.



A la propera intentaré fer mes fotos ç;)

Gràcies per la missió, m'ho vaig passar molt bé.

Ens veiem a la propera companys.

Buran
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#19
Una missio entretinguda, per variar em costa un ou i part de l'altre veure contactes, sort de'n Buran.
Com be dius la primera passada sobre la ruta va ser molt arriscada. ens varen disparar diversos SAMs i tots dos vam rebre (tota la sort que no vaig tenir al il-2 la vaig tenir ahir...
Mica en mica vaig aprenent
xulissimes les afotos!!!
Gracies per la missio i fins la setmana vinent!!
 
#20
Els Ka-50, per resumir, van fer bé la feina. El convoy ens va atrapar un parell de cops i va netejar ell solet alguns enemics, fent la feina més senzilla. Va ser complicat aconseguir bones posicions d'observació i tir dintre de la vall i sincerament crec que em vaig arriscar molt volant tant alt per intentar veure darrera els arbres/ edificis.

Tot i que en Rush va acabar abatut per un MANPAD que apareixia molt aprop després de superar una corba crec que el seu vol va ser el més segur de tot el grup. Els dos punts no van fer cap tret, i això ho solucionarem en la paxanga de la propera setmana! :çsi:

De nou em vaig quedar glaçat al veure un puntet retallat sobre el cel blau i una estela de míssil que en sortia... avisant al grup Falcons va resultar que estaven fent ells l'atac. ç;)

Veient la repetició m'he adonat que just quan estava fent maniobres evasives per evitar el grup d'enemics que havien tombat en Rush un su15 se'm llançava a sobre i em disparava quelcom (no he aconseguit identificar què). No el vaig ni veure i per sort no va fer blanc. Quan el su25 feia mitja volta per tornar-me a atacar es va trobar de cara amb el Buran, va decidir canviar de blanc i l'hi va fer "pupeta"... així que gràcies Buran per distreure les amenaces als Ka50 a tota costa!!! ç;)

Tot i que hauríem d'haver evitat a temps que l'enfrontament convoy/insorgents al l'últim pont (evitant que el destruïssin) crec que podem donar per "bona" la missió. :çcerv:

La propera la farem una mica diferent: aguantar posició en espera dels enginyers, rescat de pilots (Buran, Rush i Balder) i recuperació de restes russes.... que us sembla? masses coses alhora?