Crisis de Kodori 1: Un peu a dins (09/5/12 22:00h)

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#22
Re: Crisis de Kodori 1: Un peu a dins (??/?/12 22:00h)

Si, m'apunto (pensava que jo ho havia fet ç:D, un lapsus)
 
#28
En tenim dos de cada.
Per cert, el panorama a casa meva continua sent "bonic" així que no hi assistiré. De totes formes iniciem la campanya, si pot hostatjar en Rush o Buran(per exemple) deixaré la missió al canal BS del TS. :çno: :çno:

Que algú gravi el track amb el TackView i m'ho passi per a fer la segona missió depenent del resultats d'aquesta i actualitzar els rosters.

Per cert:

1.- El grup de personal de terra sortirà (de mig camí) un cop s'hagi verificat la neteja del FARP.
2.- Està totalment prohibit entrar en territori rus o atacar qualsevol unitat rusa/insorgent que estigui en ell. No volem conflictes amb els rusos.
3.- Qualsevol unitat militar en zona georgiana que no sigui amiga es considerarà hostil i podrà ser atacada.
 
#29
Si cal i tinc una estoneta a les 22h em podria connectar i deixar el meu equip fent de servidor. Això si la pausa serà alliberada i els que no arribeu a l'hora entrareu a la partida tard (i a discreció dels líders s'us vetarà l'entrada, per no interrompre la sessió).

Ja direu si és necessari.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#31
Jo com vulgueu, si la volem fer avui puc hostatjar la partida, o bé en Buran que té bona conexió.

Jo la setmana vinent no hi seré.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#36
Obro jo els debriefings...

per la meva part missió força desastrosa. Només iniciar el vol anava distret mirant l'Abris per veure si en Castel tenia el DataLink ben configurat o no i em vaig estampar contra una torre elèctrica.
Aquí vam fer una mica de trampa i vaig tornar a sortir. El vol fins a l'objectiu va anar força bé.
Viper, Buran i jo vam mantenir prou bé la formació i vam seguir la ruta establerta. Mentrestant el Wawa anava fent feina a les alçades...
En arribar a la zona de combat i posicionar-nos algú ens apunta amb un laser i el primer a caure va ser en Buran, un Mi-24. Els vaig localitzar amb l'Shkval i en tenia un apuntat però no se'm llançaven els Vikhrs... col·lapse mental meu... em trinxen... i després em ve el flash que no tenia activat el laser!! Pocs segons després en Viper també queia i en Wawa crec que va xocar contra un Mi-24.

En resum, una missió una mica per oblidar. Comencem bé la campanya... ç:D

Per part meva error garrafal el del laser. Suposo que aquesta és la gràcia dels checklist... encara que sabem els procediments el fet de repassar-los cada cop fa que fem les coses de forma mecànica i en els moments de tensió no ens oblidem de coses.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#37
A mi (i a tot el poble) em va marxar la llum i fins aquest matí no ha tornat! vaig haver d'obrir-me camí amb un encenedor fins que vaig trobar una llinterna. Després d'un petit intercanvi d'opinions amb la resta de l'escamot (la senyora, la gossa i els gats) vaig decidir que el millor era posar-se al llit amb la llinterna a llegir un llibre (de paper) fins que em va entrar la son. En fi, una experiència aterradora...
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#38
Balder said:
A mi (i a tot el poble) em va marxar la llum i fins aquest matí no ha tornat! vaig haver d'obrir-me camí amb un encenedor fins que vaig trobar una llinterna. Després d'un petit intercanvi d'opinions amb la resta de l'escamot (la senyora, la gossa i els gats) vaig decidir que el millor era posar-se al llit amb la llinterna a llegir un llibre (de paper) fins que em va entrar la son. En fi, una experiència aterradora...
I el de la moto encara donava voltes? A veure si era un lladre de coure i us va fotre el cablejat!!!

L'última frase donaria per un comentari estil wawa que m'abstindré de fer... ja el farà ell si vol. ç:D
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#39
El meu debriefing, jejeje, com a missió com molt bé diu e Rush, per oblidar, com a vol, creec que em millorar bastant, vem anar bastant formats i junts en tot el recorregut (ja sabeu que a mi em dona per correr molt ), en Wawa anava fent feina, i nosaltres tres (en Castel va marxar avans) un cop arrivem al llindar d'atac, mentre em possicionava, potser massa lent per part meva, em va saltar l'alarma, era el primer cop que em passava i em va agafar per sorpresa, va donar la casualitat que en Wawa va dir que tenia blocat un objectiu i si ens saltava a nosaltres algun avisador, nosaltres no em portem li vaig dir i vem vaig confondre a no fer gaire cas a l'avisador que encara m'estava dient que em tenien blocat amb laser, evidentment vaig saltar pels aires :çno: .

Per la resta prou bé, content del vol, de la missó no tant, haig de refrescar cosses.

rush said:
I el de la moto encara donava voltes? A veure si era un lladre de coure i us va fotre el cablejat!!!

L'última frase donaria per un comentari estil wawa que m'abstindré de fer... ja el farà ell si vol. ç:D
Per mi que va ser el de la moto com diu en Rush :çsi:

L'ultima frase dona per molts comentaris ç:D ç:D ç:D ç:D , vas passar por? que vas llegir sota els llençols amb la llinterna? ... ç;)

Buran
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#40
Com ja vaig dir abans de morir "tant trajecte per arribar i morir" ç:D Lo que va passar es lo habitual, no vam valorar la seguretat lo primer. Per una aeronau, hi han 3 estats, normal, ofensiu i defensiu. Quan un avió o helicòpter es alertat pel sistema d'un perill imminent, el pilot lo que ha de fer es posar-se en estat defensiu completament, la integritat de aeronau i pilot son prioritàries. El problema es que com en un simulador no tens aquella sensació de "puc morir", la gent encara que esta en perill, fa ven poca cosa. A nosaltres (jo inclòs) ens va passar això mateix ahir. Vam rebre l'alerta del laser, vam veure els Mi-24, vam veure la llampada dels míssils enemics en ser disparats contra nosaltres, i tot i aixi ens vam quedar allà parats com estaquirots provant d'apuntar als Mi-24.

Quan tenim una amenaça, hem de deixar-ho tot i defensar-nos, això vol dir fer maniobres evasives, llençar bengales, i cercar la protecció del terreny (en el cas del Ka-50 clar), no hem de suposar mai que podem atacar mentre un un míssil ve cap a nosaltres, no es que no es pugui, però no ha de ser mai la nostre primera opció. Com dic jo mateix vaig caure en aquest error de novell, però ja va be, aixi les pròximes procurarem no fer el mateix.

A veure si tornem a volar la missió que em vaig quedar amb les ganes de saber com es ç;)