Catalans?

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#1
La mare que ens va parir a tots plegats en plena vigilia de la diada i ningú a dit ni mu. ¿De veritat sous d'aquest pais? ¿Us importa una mica la vostra terra?
M'avergonyeixo d'aquest grup estic molt disgustat, la veritat no entenc res, si som una comunitat catalana potser que ho demostrem d'alguna manera...
Ho deixo aqui perque m'escalfaria i diria coses de les que llavors m'hauria d'arrepentir (o no).
Apa dit això bona diada bon ven i bona vela! Visca Catalunya Lliure!!! :çseny: :çseny: :çseny:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
eh! que nosaltres el dilluns ja vam fer una mini-cadena al Arma! (bé, més o menys, ja que no vam trobar la tecla d'agafar-se de les mans ç:D )
:çseny:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
Bona diada a tothom :çseny:. Estic de camí a l'invasió de les terres de l'Ebre al tram 21. Ja ho se Balder podia haver agafat l'Oculus per ensenyar-t'ho però era això o la llonganis :çruc:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#18

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#19

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#20
Un post molt interesant, molt ben ordenat i segur que per alguns "indecissos" els hi pot fer que pensar, que en aquest païs, hi ha molta gent que això de pensar no saben ni que és, només miren els titulars i el que diu el "paisano" i després a cridar i a insular.

Gràcies per compartir-lo Wawa, va directe al caralibro, que d'aquest amics que no pensen gaire en tinc uns quants ç;)

Buran

Explico: Lo de indecissos i gent que no pensa ho dic de forma genèrica i no per ningú de la Comunitat del Cavallers, és una reflexió en veu alta, no s'em mal interpreti i nungú se seni ofès.