[A10C] - Senglars - Test Missions - 22:00h 11.01.17

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Convocats tots els pilots d'A10C que estiguin interessats en iniciar missions dins l'Esquadró.

Tots esteu convidats.

Per començar rescatarem una missió de fa un any, l'Operació Desllorigador

viewtopic.php?f=71&t=4513



BRIEFING

 Dirigir-se al punt IP Banks (vol Hawg), IP Adder (vol Pig), IP Dodge (vol Boar) i IP Mazda (vol Tusk) i esperar contactar amb AWACS (Challie 3) per radio. Un cop a l´estació, Challie 3 us anirà assignant objectius en funció de les necessitats de les tropes de terra que es trobin a l´àrea d´operacions AO

 Si els vols Hawg, Pig, Boar o Tusk es queden sense munició, AWACS (Challie3) els concedeix autorització per tornar a base i simular un “check out”

 La munició que porten tots aquests vols, no és a la que estem acostumats i sobretot no en la “quantitat” a la que estem acostumats ( 3 GBU 38, 1 GBU 12, un Maverik, 14 coets i el canó) la missió està disenyada així per a grups de 4 A10´s i nosaltres podrem ser fins a 6, per tant no hauriem de tenir problemes d´abastiment, i em dona la sensació que així és més ajustat a la realitat, però si veiem que fem curts, ja sabem que haurem de fer.

 Si mentres rebeu els missatges de l´AWACS (Challie 3) no teniu temps de copiar les coordenades que us ha proporcionar, sempre les podreu consultar al menu de ràdio F10.

 Si per qualsevol motiu voleu cancelar la tasca que us ha estat assignada, ho podreu fer accedint al menú de ràdio F10 i seleccionant “cancel mission”
SERAN NECESARIS UNS 5 MINUTS PERQUE ES GENERI UNA NOVA MISSIO, AIXIÍ QUE TINGUEU PACIENCIA.

 Quan una missió hagi estat completada AWACS (Challie 3) ordenarà a cada vol tornar al seu respectiu IP a on rebrà noves missions. L´AWACS us informarà també quan el temps de vol a l´estació hagi estat completat.

UNITATS I COMUNICACIONS

 ELS NOSTRES GRUPS DE VOL:

Hawg: 6 x A10C
Pig: 6 x A10C
Boar: 6 x A10C
Tusk: 6 x A10C

 JTAC´s “vol Boar”

Deathstar 2: 30.000 FM
Playboy 1: 31.000 FM
Anvil 4: 32.000 FM
Colt 4: 33.000 FM

 TANKERS

Texaco 1: 150.000 VHF AM, TACAN 125Y (per vol Hawg)
Arco 3: 151.000 VHF AM, TACAN: 126Y (per vols Pig i Boar)
Shell 4: 149.000 VHF AM, TACAN: 124Y (per vol Tusk)

AMENACES

 Volar per sobre d´ANGELS 13, depenent de l´amenaça. Tingueu en compte que quasi tota l´acció es desenvolupa sobre les muntanyes del Caucas, per tant afegiu 3000 o 4000 peus a aquests ANGELS 13, els IP estàn situats a ANGELS 20, que és un bon sostre de seguretat.

 SAM´s móbils (SA-13 i SA-9)

 AAA (Optical i Shilka´s)

 MANPAD´s (SA-18)

 Tropes terrestres (canons en vehilcles i armes lleugeres)

NOTES DEL TIPUS DE MISSIONS

 Els tipus de missions a realitzar podràn anar desde suport CAS a tropes de terra, missions STRIKE d´objectes estàtics o interceptació de tropes terrestres.

 Tindreu Tankers a la vostra disposició volant a 18000 peus d´alçada, utilitzeu els respectius TACANS per localitzar la seva posició exacta. ( a veure quan aprenem a repostar com Deu mana).

 Seguiu les ordres de AWACS (Challie 3) en tot moment, vigileu amb les amenaces antiaèries, recordeu que esteu sobre terreny elevat, mantingueu sempre 2 o 3 mil peus d´alçada per sobre d´ANGELS 10, per romandre resguardats de possibles MANPAD´s i altres amenaces. No hi han AAA radàrics, tot es IR per tant portem 240 bengales com a contramesures, convé seguir els procediments habituals en el cas d´atacs a baixa alçada i dispensar bengales abans i d´esprés de l´atac.

IMPORTANT PEL VOL PIG


La vostra AO es troba situada entre els cuadrants 38T i 37T, per tant estigueu molt atents a les indicacions de l´AWACS, ja que en funció d´on estigui situat l´objectiu, haureu de canviar les coordenades del cuadrant. AWACS us anirà indicant en cada cas en quin cuadrant es troba l´objectiu.

PLA DE VOL

Podeu descarregar el pla de vol en format excel desde aquí

Aquest dimecres ens posarem a la pell del vol Hawg. Sortirem de la base aèria de Mozdok i ens dirigirem al IP Banks a veure que sabem fer: :çulle:

Fins dimecres.

APUNTATS:
- Wotan
- Buran
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
La missió d'ahir al vespre va ser tot un èxit, varem acomplir el primer objectiu i el segons ens va faltar armament, jo el vaig fer el valent i vaig baixar massa, fet que un Igla en va tocar un motor, i en mig de muntanyes em va ser impossible torna a base, però en Wotan si va tornar sa i estalvi.

Unes instantànies del moment.
Un servidor enviant amor a un tanc ç;)


En Wotan fent lo propi, no anava a ser menys no? ç:D ç:D ç:D





... i en Wotan tornant a base a celebrar-ho, anava amb l'A10C d'en Kopant, que li anem traient la pols i li donem voltes per evitar que la bateria s'espatlli i no es rovelli a l'hangar :çsi:



Aquest avió li traurem tot el suc possible, encara li queden hores de vol, així que animeu-vos :çseny:

Wotan, un plaer volar al teu costat, ens veiem a la següent missió :çsi:

Salutacions
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#6
Bones,
doncs jo també us poso unes fotos de la missió d'ahir amb en Buran.

Els dos porquets virant cap a l'objectiu...


El primer Maverick de camí cap a la seva víctima...


El company Buran sobrevolant les muntanyes i preparant-se per l'atac...


Una GBU-38. cada cop m'agraden més aquests bitxos...


En Buran donant canya amb una GBU-12...



Fins la propera :çsalut: