[A10C] - Senglars - Inguri Dam - 29.03.17 22:30 hores

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
L'esquadró Senglars està convocat a una missió de màxima prioritat., els aparells disponibles són: A10C i Su25T

El dimecres 29.03.17 a les 22:30 hores es farà el Briefing, un cop valorada les amenaces de la missió es decidirà el pla de vol, alçades de vol, el pla d'atac i l'armament de cada pilot.

La MISSIÓ:
Emprendran el vol des de la base de Senaki-Kolkhi seguint el pla de vol fins la zona d'objectiu TGT1 on hauran d`inhabilitar les bateries SA-11 del sistema de missils Buk situat a Sukhumi.

Tot seguit es dirigiran al següent objectiu TGT2 on neutralitzaran els manpads que hi trobin.

Per finalitzar, hauran de destruir l´artilleria que amenaça la presa d´Inguri a la zona d'objectiu TGT3.

Un cop finalitzada la missió tornaran a la base de Senaki-Kolkhi.

AMENACES:
SA-11 Missils BUK
MANPADS
Artilleria

PILOTS
Buran - A10C
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#3
Jo m'hi apunto... però com ja sabeu els divendres no puc estar abans de les 23:15... aneu fent ja m'hi enganxo. :çsi:

Porquet per a mi
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#7
Bones,
aquí teniu unes fotos de la missió que vàrem volar el passat dijous. Després d'un parell d'intents amb els A-10C, vam intentar atacar amb un Ka-50 i un Su-25T.
El ka-50 es va poder aproximar fins els míssils enemics sense ser abatud, tot i que la propera vegada mirarem una ruta d'aproximació més segura. En Buran no va tenir tanta sort, els míssils sortien se tres en tres i era molt difícil de evitar-los.

En Buran sortint de Senaki amb el Su-25T:


El pun de sortida del Ka-50:


El Su-25T aproximant-se a l'objectiu:


Comença la festa...


El Ka-50 treient el nas per sobre d'un edifici:


Després d'evitar uns quants míssils, aquest no var poder ser...


El Ka-50 aproximant-se a l'objectiu, evitant (per pura llet) tres míssils enemics:


Uns dels míssils que va petar als morros... suposo que un Vikhr que vaig llançar el va fer petar... ç?|


I el video d'aquesta proba-primer intent:
[youtube]5SVHjmVq0AM[/youtube]

El proper dia més... :çsalut: