Versio del Lock On FC2

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola, aixó es el que surt a la pàgina oficial del LockOn : http://lockon.co.uk/

"LockOn: Flaming Cliffs 2 (English download version) LockOn: Flaming Cliffs 2 is a further evolution of LockOn: Flaming Cliffs. In Flaming Cliffs 2, all of the player-controlled aircraft available in Flaming Cliffs have been transferred to the virtual environment created for the Digital Combat Simulator series, started with DCS: Black Shark. Flaming Cliffs 2 is a PC-based combat flight simulation.

IMPORTANT FLAMING CLIFFS 2 INSTALLATION NOTICE:
Prior to installing Flaming Cliffs 2, one must already have Lock On Modern Air Combat installed."

Traducció del Sant google

"LockOn: Flaming Cliffs 2 (Anglès versió de descàrrega) LockOn: Flaming Cliffs 2 és una evolució del LockOn: Flaming Cliffs. En Flaming Cliffs 2, tots els avions controlats pel jugador disposa de Flaming Cliffs s'han transferit a l'entorn virtual creat per a la sèrie Digital Combat Simulator, es va iniciar amb DCS: Tauró Negre. Flaming Cliffs 2 és un simulador de combat basat en PC de vol.

IMPORTANT Flaming Cliffs 2 INSTAL.LACIÓ AVÍS:
Abans d'instal lar Flaming Cliffs 2, un ja ha de tenir Lock On Modern Air Combat instal.lat"

Jo no recordo com ho vaig instal·lar, crec que va ser primer el Lock On , després el FC2 i per últim el update LockOn_FC2_Patch_1.2.1_EN , (no recordo instal·lar el FC1, em sembla que amb el FC2 ja està inclós i no cal fer-ho), amb tanta lletra no si si ho he liat més encara, ho miraré i ho confirmaré.

Fins aviat i ens veiem allà dalt.

Buran

PD: Bona revetlla i mengeu força coca i bebeu força cava si no conduiu :çcerv: çXD