Under construction

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Es només el meu modest projecte de cockpit casolà, :çrubl: de moment la fusta està només presentada sense collar i a la llarga anira tot pintat i amb alguns accesoris més per posar-hi palanca de gasos etc... :çcast: (i l´escut de cavallers si m´en surto :çruc: )Tot és material reciclat, la butaca me la van donar perquè la volien llençar a l´abocador i la fusta me la vaig trobar aquest diumenge al costat d´un contenidor, anire postejant per aqui com evoluciona la cosa a mida que vagi esgarrapant temps per fer-la, cosa gens facil per cert :çseny:
 

Attachments

  • 83 KB Visualitzacions: 3,546
  • 103.1 KB Visualitzacions: 3,546
  • 107.5 KB Visualitzacions: 3,546

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
Uoooo moltes felicitats, molt i molt xulo. Tinc una butaca d'aquest tipus i m'hauré de plantejar quan arribi l'oculus rift [emoji12]
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#15
Bé, poc a poc anem fent...segona fase, poca cosa pero va agafant forma.... :çcerv:









Ara el próxim pas que m´agradaria fer seria construir-me l´UFC like this :çnopas: :



Estic llegint sobre el tema i no crec que m´en surti mai....aconseguir interruptors...peces vàries, carcassa...electrónica...i després montar-lo... ç?| :çboix:
pero jo no paro de llegir.... ç;) i ves a saber tu....potser en uns anys actualitzo aquest post... :çruc:
Salut!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#16
Molt interessant Kopant. A mi també m'agraden aquestes coses... el problema és temps i saber-ne, jo d'electrònica el justet, però si informes del que vas descobrint t'estaré agraït. :çsi:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#18
rush said:
Molt interessant Kopant. A mi també m'agraden aquestes coses... el problema és temps i saber-ne, jo d'electrònica el justet, però si informes del que vas descobrint t'estaré agraït. :çsi:
Tú ho has dit, temps saber-ne i peles, i jo vaig justíssim de les tres... :çno: ç;)
madelf said:
Ostres Kopant, estas fet un crack... quan dius que fas una barbacoa a casa teva? :cool: :cool: :çnado:
Ja saps Madelf, C15 i tira avall, barbacoa no sé, peró un café el tens segur :çcerv: