UH-1H: TOOTALL (02/05/14 - 22:00h)

#1
Com començar bé el mes de Març us proposo aquesta missió. Es tracta de missions de transport on haurem de utilitzar tots els sistemes de navegació del Huey, així de pas els aprenem que son molt simples. Son vols força llargs :çulle:

Si la descarregueu veureu que és un ZIP i dins d'ell hi ha un PDF on s'explica tot el tema de navegació. Estudieu i a veure si ens en sortim!

 
#4
NoCardis said:
Perfecte per practicar, per cert, hi ha una nova actualització, la 1.2.8................ ç:x
Ostres, gracies per avisar, a veure si soc capaç de tenir-la descarregada per divendres ja que si us fixeu la missió és per la 1.2.8.

Podreu tenir el simulador actualitzat per divendres?

Si voleu, i tenim temps o us fa mes gracies, també podrem tantejar amb la 1.2.8 el tema de la slinga i portar càrregues amb el Huey!!! çXD
 
#6
NoCardis said:
Fet!! ara l'estic actualitzant, més de 2Gb la cabrona!! :çboix:
Tranquil, baixa ràpid (fins i tot a mi!) Jo ja la tinc, a veure si al vespre o el mig dia puc provar-ho.

També he localitzat una missió d'entrenament per la slinga [u=http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2037919&postcount=27]aquí[/u]... per tant demà tindrem dues opcions de vol: Vol instrumental o practicar portar carregaments. çXD

Ens veiem demà i decidim! :çruc:
 
#9
Res nois, farem missió doble!!! Això de la Sling és una passada!!! No tinc nassos a recollir els paquets fent un hovering!!! çXD çXD i els paquets més grossos em tiren a terra i no tinc nassos a aixecar-los, haure de mirar la "tècnica" per poder-los portar!

I per cert, els ADFs funcionen bé al menys fent de host, però sospito que com a client també. Em fa por dir-ho però crec que el problema rau en la interpretació que fem dels instruments (al menys jo). Per ara no vull aixecar gaire la llebre, demà ho mirem. :çruc:
 
#10
madelf said:
Res nois, farem missió doble!!! Això de la Sling és una passada!!! No tinc nassos a recollir els paquets fent un hovering!!! çXD çXD i els paquets més grossos em tiren a terra i no tinc nassos a aixecar-los, haure de mirar la "tècnica" per poder-los portar!

I per cert, els ADFs funcionen bé al menys fent de host, però sospito que com a client també. Em fa por dir-ho però crec que el problema rau en la interpretació que fem dels instruments (al menys jo). Per ara no vull aixecar gaire la llebre, demà ho mirem. :çruc:
Us deixo un vídeo chulo de com fa el transport amb la slinga, comentar que quan l'hi apareix el missatge "HOOKER AREA" ha entrat en la zona on enganxen el paquet. S'ha de mantenir el helo en hovering dintre de un cercle de radi de 2m durant 5 segons. Quan l'hi apareix "BEYONG HOOKIN AREA" és que s'ha sortit de la zona i ha de tornar a començar. Finalment el missatge "CARGO HOOKED" (o quelcom semblant) indica que ja te el farcell lligat i pot marxar.

[youtube]mgD9g2YxGY8[/youtube]