Tornem a l´activitat - Campanya, "El malson de Sochi"

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Molt bones a tothom, després d´aquesta parada estiuenca, que sempre serveix per carregar piles, cel.lules d´energia, bateries, i sobretot per emplenar els dipósits de querosè per als vols que vindràn, tornem a l´activitat amb ganes com sempre i amb un prometedor futur en el món de DCS (a DCS el futur sempre és prometedor, sempre és a dos setmanes vista ç:D ).

I si no són dues setmanes, doncs seran alguns mesos....o potser una mica més...qui sap...el que si que és cert és que coses per venir n´hi han, i algunes d´elles posen el hype a 1000, com el futur i F/A-18C Hornet (que volaràn els nostres fills) , l´Spitfire Mk IX...el mapa de Normandia..

[ocult]
[/ocult]l´Estret d´Hormuz...l´F-14 Tomcat, l´AV-8B Harrier II...en dues setmanetes o així ho tenim tot aquí...no patiu.

I si no, ens cenyirem al que ens diuen en l´últim newsletter, abans que s´acabi l´any esperen llançar la 2.5. Que que és la 2.5?

[ocult]
[/ocult]

Doncs l´esperada unificació de totes les versions de DCS çXD çXD çXD , s´hauràn acabat la 1.5 beta, la 1.5 release i la 2.0 beta de Nevada, tot junt en una sola versió, segons diuen sortirà amb el Mapa del Caucas optimitzat per fi per al nou motor gràfic, el mapa de Nevada amb noves actualitzacions i aeroports, i el mapa WWII de Normandia, tot aixó abans que acabi l´any i en una sola versió abans de final d´any segons els russos, en el nostre calendari gregorià, això significa entre desembre i la propera glaciació, un mes a munt, un mes a vall, ja veurem.

I mentres tant?...mentres tant tenim un simulador que no ens l´acabem o sigui que a disfrutar-lo, que serem poquets, però ens ho passem teta volant aquests trastos, i ganes no ens en falten, per tant, al "lio" :çsi:

CAMPANYA O EL QUE SURTI...


Em proposo inicar una mena de campanya o mini campanya on s´intentaràn succeir diferents missions entorn a un mateix eix argumental en les que haurem de desenvolupar diferents tasques amb diferents móduls en cada missió.

Com que som una comunitat petita i al final els que volem sempre som poquets (però molt ben avinguts) realitzariem les missions repartides en diferents dies (ja trobarem quins en funció dels que ens vagin més bé a tots els interessats en cada ocasió) i cada dia en funció del tipus de missió volariem un módul o un altre.

Els aparells que tinc pensat utilitzar de moment sòn els següents; UH-1, Gazelle, Mirage 2000C i A10-C i si puc el Ka-50.

Si fossim la òstia de gent fariem la missió d´una tacada; mentres uns bombardegen els altres rescaten i uns altres cobreixen i uns altres donen suport etc....però com que som poquets (però moooolt ben avinguts :çvic: xD) ho farem a trocets que serà més divertit i en funció de com es succeeixin els esdeeveniments anirem fent el que podrem. :çnado:

Com que móduls com el Mirage2000C i sobretot el Gazelle han rebut últimament actualitzacions que han millorat molt les seves característiques i molts encara no les hem pogut posar en pràctica no tinc intenció de tirar la campanya endavant fins que no ens haguem posat al dia amb aquests aparells o sigui que la cosa va per llarg.

La idea seria fer que aquesta campanya fós una cosa complementària a la resta d´activitats que fem, i fer aproximadament una missió al mes. Així si la primera missió es tractés per exemple de la localització i destrucció d´objectius amb els Gazelle, tindriem temps de sobres de trobar una data, gent interessada i sobretot de pràcticar amb l´aparell quan ens vingués de gust durant les setmanes anteriors en les diferents quedades que anem fent. I així ho aniriem fent amb els diferents aparells i missions.

Per tant com veieu seria una cosa a llarg plaç, sense masses pretensions degut a les limitacions d´un servidor en l´edició de missions i amb l´unica intenció de tenir una altra excusa per seguir passant bones estones de vol en bona companyia.

S´utilitzaran mods, ja hi podeu comptar :çulle: xd, alguns seràn d´obligada instal.lació i d´altres només seràn recomanats peró no obligats, ja anirem concretant, intentaré concentrar tots els mods que s´utilitzin en un sol arxiu de descàrrega perqué només es tracti de descarregar i instalar amb el JSGME.

Tinc localitzat un mod que el que fa és grabar-te un nou arxiu .miz a través del menú F10-others, es diu DAWS Save Misison, http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=149899, és com un "save" que et gaurda la partida en aquell moment amb les dades i quan o tornes a obrir tot està com ho has deixat, aixó faria molt més interessant el desenvolupament de la missió en el temps,i també la meva feina d´edició, ja que si destruim un tanc el dia 1, aquest apareixierà destruit en la missió del dia 2, i així amb les unitats que es traslladen d´un punt a un altre, edificis detruits o avions, etc...per exemple, si un helicópter és derribat i s´estavella a la vora dún riu, a la següent missió, a la vora d´aquest riu hi apareixerà un helicópter derribat, o per exemple si un convoy es dirigeix del put A a el punt B en el moment de guardar la partida, en la següent partida el convoy continuaria la seva ruta, a veure si ho localitzo i m´ho miro, perquè té grans possibilitats, però tot aixó encara s´ha de provar...


(En quant a la trama argumental, tot i que evidentment és fictícia, utilitaré dades i elements de la situació geopolítica actual per desenvolupar-la i sempre que pugui intentaré introduir dades reals per donar-li certa "credibilitat". Aquestes dades reals estaràn sempre ressaltades en negreta i cursiva per que es puguin diferenciar de la resta)

I això és tot, que no és poc, quan tingui un moment obriré un fil particular per la campanya en questió i anunciaré la primera de les missions que si tot va bé hauria de ser per a primers d´octubre.

Salut i ales companys! I fins aviat que ja tinc mono :volador:

Kopant :çseny:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
Una gran idea company ! Pel que pugui ajudar no dubtis a comptar amb mi, ja siguin testejos, etc.., elque faci falta.

Jo tornaré a estar operatiu al 100% la setmana vinent, a partir del 5 de setembre tot i que ja estic per casa per si algun vespre em puc apuntar a fer quelcom ç;)

Fins aviat :çsalut: