SKins UH-1H

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Molt bons skins Wotan, felicitats! :çsi: :çsi:

M'agraden molt l'hivernal i el naval.
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#7
Gràcies Rush, Ja ho he aconseguit!. Era molt més fàcil del que em pensaba. Només he agut de crear un alfa amb el DXTbmp i llestos...



Ja podem ternir insignies al tratje de pilot...

Salut!
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#9
Bona feina, company! :çsi: T'he enviat un mp suggerint un estil de col·locació del elements de cavallers del cel que per ara he anat proposant en els models que he anat repintant. A veure com ho veus. Salutacions!
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#11
Seguin les recomanacions de'n Josep, sobre els estandarts de l'Ala, la cosa podria quedar així:





Ja direu el què... i així fem tota la série igual...

:çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15
Kopant said:
Absolutament espectacular!! M'agraden molt! Només un detall, a veure que en penseu, la senyera de la porta no quedaria millor sense la part blava?
De totes maneres, enhorabona Wotan, estàs fet un artista! ;)
Jo de fet penso que potser son masses senyeres, hi ha al morro, a la cua, als laterals, a les portes, a sota... Normalment només porten les escarapel·les amb els colors i com a molt la cua. Si l'hagues fet jo, deixaria només la senyera de la cua, i trauria els escuts del morro i de sota.
Però igualment està molt maco :çsi:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#17
Em semblen bé les últimes aportacions. De fet els models que he repintat només tenen un escut a cada costat. El drac sol als laterals de davant, la senyera sobre l'ala i als laterals de davant. També la frase Aur! Aur! Desperta ferro!

Algunes imatges d'exemple:







I els models d'acadèmia:




Si necessiteu els escuts, drac, text, etc. només m'ho heu de dir :çsi:
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#18
Bones,
una proposta a veure que us sembla.
"VERD"




"TARDOR"




"HIVERN"




"NAVY"




"DESERT"





Penseu que treure o posar coses és fàcil, així que podem fer i desfer segons us agradi...

Salut! :çsalut: