si puc mataré dos pardals d'un tret...

#1
Doncs si nois, tot i la mala premsa que m'ha fet tothom del Take on Helicopters i en menor mesura del X-plane tenia seriosos dubtes de si comprar qualsevol simulador... i es que al meu Black Shark no se l'hi fa ombra així com així! :çulle:

Però avui veig un post interessant per altres fòrums: el ToH a 20€ de la mà de FX i totalment traduït i DOBLAT al castellà... a més si el compres abans del dia del pare ( ç;) hey hey) i envies aquesta targeta amb el tiquet de compra et regalen un segon joc a triar entre una petita llista... on està el x-plane 8...

La targeta a enviar.

Per rematar el post diu que amb el ToH et donen 300 punts FX per comprar jocs des de la seva botiga online... on la major part de jocs costen 300 punts ç?| (sisi ho diu aquí!)

¿3 jocs per 20€? :çboix:

Demà m'acosto al Carrefour sigui com sigui! çXD
 
#2
Ja tinc el ToH, ara cal fer la carteta.
Per ara us avanço que la versió de FX està actualment un pas per darrera de les versions de Bohemia i Steam. (la actual és la 1.0.4 i la de FX la 1.0.3).

He enviat un email a FX a veure si aniran actualitzant els pegats i posant-se al dia, si serà compatible amb el Add-on del Hind, etc... a veure que contesten.

El joc sembla sencillot. En nivell avançat no hi ha cap problema en volar l'aparell i en nivell expert és cert que has de controlar el par-rotor per compensar els efectes del rotor principal... de totes formes tan sols he tingut temps a configurar el g940 i el trackir.
 
#3
Tinc resposta de FX al email. Sembla que en principi tenen intenció de mantenir-lo actualitzat a la última versió SEMPRE, que sigui compatible amb els Add-on que tregui Bohemia (com el del Hind) i que sigui 100% en multiplayer amb les altres versions (Bohemia i Steam).

20€ ben aprofitats! :çsi:

Això si compleixen amb "les seves intencions"...
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
madelf said:
El joc sembla sencillot. En nivell avançat no hi ha cap problema en volar l'aparell i en nivell expert és cert que has de controlar el par-rotor per compensar els efectes del rotor principal... de totes formes tan sols he tingut temps a configurar el g940 i el trackir.
Pregunta: Com és el nivell de simulació? es comparable al BS? millor, pitjor, diferent tirant a baix, dona pistes ç?| , sembla bastant completet i es poden fer moltes cossetes segons el trailer, i si de postres t'en portes l'X-plane (dos sims per 20€) no està malament.

Digue'm algo que potser demà faig una bogeria :çboix: :çsi:

Buran
 
#5
A veure, per ara no et puc donar gaires referències ja que ahir hi vaig estar una estona jugant però poca cosa més.

A nivell de sistemes no te res a veure amb el BS. Tot i que els dials i instruments bàsics (HSI, SAI, Desplaçament vertical, altímetre i velocímetre) funcionen, dubto molt que siguin gaire funcionals. De fet he agut d'activar els de "mentida" (uns dials mig transparents sobreposats a la pantalla) pq sinó no els guipo bé. Et demanen fer inspecció del vehicle abans de volar, pots comprar afegits com focus infrarojos per accedir a diferents tipus de missions, etc.

A nivell de model de vol sembla un pel millor, però res a veure encara amb el BS. Amb nivell avançat és "aburridot" ja que no te gaires secrets mantenir una trajectòria estable. En nivell expert has de compensar amb pedals el "torque" del motor principal (aquests aparells no son com el Ka-50, que té rotor coaxial) i la cosa es complica força. De fet per ara faig vols "a sac" però a l'hora de controlar-lo finament no hi tinc el tacte... així que aterrar encara és un repte.
Per el que sé no esta implementat l'efecte de vortex ring (molt malament :çno: ) però si partir pales per velocitat, escalfament del motor, desgat de components, etc.

La principal "gràcia" penso que és la campanya, amb missions de rescat en alta mar, apagar focs, donar suport a la policia en persecucions, etc... pot ser divertit. I ja no diguem en multiplayer competint per equips a veure qui rescata mes gent d'un edifici en flames!

En definitiva no és un simulador de peu dret, potser comparable amb el FC2 amb algun afegit extra (un pel millor modelat al centrar-se en helicòpters). Però penso que el que no té de simulador ho pot compensar en varietat de missions i diversió. Si a la llarga és compatible amb el Arma3 ja no t'explico les missions que podem fer donant suport a la infanteria... :çamor:

Ara potser el que caldrà serà enganxar el add-on del hind i veure com esta implementat els sistemes d'aquest.

No sé si et contesto... de totes formes recorda que al Steam i la web de Bohemia tens una demo jugable.
 
#6
Avui he fet unes missions d'entrenament on explicaven conceptes bàsics, parades i arrencades dels helos i fer un circuit seguint unes anelles.

L'helo s'arrenca i para amb 5 o 6 passos (bateries, fre d'aspes, apu, inici del motor, posar el control de RPM en automàtic i poca cosa mes), tocant botons de cabina. Encaram m'estic esbatussant amb el torque... però ja he aconseguit aterrar (una mica per xiripa) en un portaavions. Més tard he descobert l'auto-estacionari i la cosa ha canviat molt en quant a aparcar ç:D

Tot i que sembla un pel més arcade comparat amb el BS és força complertet, clar que el helicòpter lleuger no té més que 8 dials i cap sistema més! Crec que vaig canviant d'opinió i cada cop m'agrada més.

Si algú s'anima a adquirir-lo que avisi i fem uns MP (si agafa la versió de FX). La versió FX és bona compra si us agraden les batedores (i si la mantenen actualitzada i compatible amb els nous Add-Ons).