[Senglars] A10C: bombes guiades (27/11/2014 - 22:00h)

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Aquesta setmana començarem a fer allò que ens agrada i pel que esta fet l'A10C: llançar ferro sobre els dolents de la pel·lícula! çXD

Ens centrarem ens les bombes guiades, tant les que es guien per laser (GBU-10, GBU12) com les IAM (GBU-38, GBU-31, CBU-103, CBU-105).

Mireu-vos del manual, al principi de tot l'explicació dels diferents tipus de bombes (p.78-83), l'us de les bombes laser (p. 590 endavant) i les bombes IAM (p. 599).

Aquí podreu trobar una guia gràfica dels passos que cal fer per llençar bombes, tant laser com IAM: http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/3171145/How_to_use_weapons_-_Picture_g

Finalment un vídeo de com llençar bombes laser: [youtube]p9oI8u1gLp4[/youtube]

Miraré de buscar o fer una missió. Estigueu atents al fil.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Flying Pig said:
Bona nit,

Deixo un vídeo dels companys del Escuadrón 111. La veritat es que a mi m´ha ajudat a comprendre be con funciona. Si veieu alguna cosa a rectificar respecte a la utilització de les armes guiades amb laser, comenteules.

https://www.youtube.com/watch?v=B3ujU7J ... bzUM6ubTok
Molt bona aportació! Ja no recordava els vídeos de l'E111 però estan molt bé. Gràcies company! :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
Operació Bactèria

S'ha descobert una fàbrica d'anthrax que cal deixar inservible. Esta a unes 60nm al Sud-SudEst de Kutaisi.



Els objectius per ordre de preferència són:

-Centres de producció (GBU-10 o GBU-31)
-Zones de control (GBU-12 o GBU-38)
-Transformadors (GBU-12 o GBU-38)
-Centre de comandament (GBU-10 o GBU-31)

Hi ha dos Shilka patrullant la zona i diversos punts AAA. Es pot intentar destruïr les AAA, però cal donar prioritat als objectius principals.

L'alçada de vol sobre la zona no pot ser inferior a 15000ft per evitar la AAA. Si es destrueix la AAA aquesta restricció queda anul·lada.

Armament:
6 GBU-12
2 GBU-31
2 GBU-38
1 GBU-10

Degut a la gran càrrega d'armament el combustible és limitat. Es calcula que permet estar entre 1h30 i 2h sobre la zona, però cal anar en compte i calcular que hi hagi prou combustible per la tornada.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#10
Flying Pig said:
Les missions de l'acadèmia com aquesta comencen desde l'aire o desde pista? Es una pregunta bàsica pero no he caigut abans.
Des de pista i amb l'aparell apagat.
 
#12
Tranquil, amb la pràctica el tindràs per la mà.

Per demà tan sols tingueu imprès i a la vora per poder-lo seguir. No hi ha problema en fer una arrencada tots junts repassant cada pas.

Si tens temps per practicar-lo algun cop perfecte, però sinó no pateixis que entre tots el repassem i solventem qualsevol dubte que et pugui sorgir en aquell moment. :çruc:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Hem pogut practicar una mica el llançament de bombes guiades, llàstima dels problemes misteriosos de'n Kopant.

Unes captures:

Armats fins les dents a punt per sortir.



En madelf repartint reglas:



Tornant cap a casa amb la feina feta:

 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#17
Una pregunta als experts sobre els meus problemes d´ahir, :çno:

Podria ser que el senyal acustic continu que sentia pogués ser degut a l´AOA (l´angle d´atac?) de tant en tant es tornava discontinu i si baixava la velocitat per sota de 185 knots desapareixia, i quan va començar va ser després d´haver estat intentar trimar l´aparell sense saber-ne massa...podria ser que hagués quedat amb un AOA incorrecte per haver trimat malament l´aparell?

He trobat aixó consultant una mica:

Audio: El A10 te alerta con un pitido continuo cuando alcanzas el AOA crítico y uno discontínuo
cuando entras en pérdida. Si consigues mantener el pitido continuo durante una maniobra estarás
exprimiendo al máximo al avión. Ni que decir tiene que si escuchas cualquiera de los avisos durante
la maniobra de aterrizaje no estás haciendo muy bien las cosas y casi mejor que des motor y al aire.

Seguiré investigant.. :çvic:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#18
Kopant said:
Una pregunta als experts sobre els meus problemes d´ahir, :çno:

Podria ser que el senyal acustic continu que sentia pogués ser degut a l´AOA (l´angle d´atac?) de tant en tant es tornava discontinu i si baixava la velocitat per sota de 185 knots desapareixia, i quan va començar va ser després d´haver estat intentar trimar l´aparell sense saber-ne massa...podria ser que hagués quedat amb un AOA incorrecte per haver trimat malament l´aparell?

He trobat aixó consultant una mica:

Audio: El A10 te alerta con un pitido continuo cuando alcanzas el AOA crítico y uno discontínuo
cuando entras en pérdida. Si consigues mantener el pitido continuo durante una maniobra estarás
exprimiendo al máximo al avión. Ni que decir tiene que si escuchas cualquiera de los avisos durante
la maniobra de aterrizaje no estás haciendo muy bien las cosas y casi mejor que des motor y al aire.

Seguiré investigant.. :çvic:
Ho dic així sense saber massa del tema, però penso que l'alarma de l'AOA deu saltar quan aquest és excessiu, i perquè sigui excessiu la velocitat de l'avió ha de ser baixa o fer un gir brusc. No em quadra que diguis que et saltava quan augmentaves velocitat i si baixaves velocitat desapareixia, més aviat hauria de ser al revés.