[Senglars] 14/01/2014 Bombes no guiades i cohets

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
En aquesta pràctica practicarem el llançament de bombes no guiades en els modes CCRP i CCIP (preferentment practicarem el mode CCIP ja que el CCRP és el que utilitzem amb les bombes guiades i és el mateix, l'únic que hem d'afinar més la punteria).

Si hi ha temps també practicarem els cohets.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Kopant said:
Companys, avui surto a les 22:00 del curro i no arribare fins a les 22:15 aproximadament, disculpeu les molesties.
No passa res, com que serà una practica et pots enganxar quan vulguis.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#10
Nois, em sap greu però no podré venir :çno:

Us he deixat la missió al File Browser del TS. Es diu practica bombes.miz

No te gaire cosa. Bàsicament anar a l'aeroport aquell en forma de X i carregar-se els tancs que hi ha. Compte que els tancs són actius.

Porteu uns A10 força carregadets amb cohets, bombes, i bombes de fragmentació.

PD: Practicant jo tampoc encerto mai ç:x
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Enviant aquest missatge a esposes, novies, amiguetes... :twisted: :twisted:

Com va anar ahir la pràctica?

Vau decidir què fer la setmana vinent?
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#13
Varem estar provant l'Ares, però sembla que encara li hem de donar més voltes, ja que al final, quant vam començar a llençar la partida s'ens penjava a tots el simulador, tot i tenir l'Ares desactivat, jo el tornaria a provar, potser feia falta reiniciar el pc després de instal·alció, no se.

Al final, a mi se'm va fer tard, ja que avui matinava aviat i no em vaig poder quedar mes estona, si la van fer després no ho se, si no la vareu fer, potser la podríem volar el pròxim dimecres, que us sembla? si la vareu volar doncs no cal, fem un altre cosa.

Ens veiem,