Samarretes i Brodats dels Cavallers del Cel

Compraries les samarretes i brodats dels Cavallers del Cel?

  • Escut brodat Si

    Votes: 12 70.6%
  • Escut brodat No

    Votes: 2 11.8%
  • Samarreta Si

    Votes: 13 76.5%
  • Samarreta No

    Votes: 2 11.8%

  • Total voters
    17

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#22
Bones, com sempre intento mantenir-me a l' ombra i destacar el menys possible, encara que de vagades no es possible i surto ple d' hosties, però.........

Si estem intentant estalviar uns quants quartets i de moment ser una mica humils , podeu visitar aquest lloc on jo ja he comprat i son complidors.
(Val, ja se , es van equivocar de nº de comanda i en comptes de 10 dies em va trigar 30), alguna cosa tenia de sortir malament la primera vagada, no ?, però vaig demanar una bossa personalitzada (amb fotos i noms de les meves filles, per anar a comprar i no fer servir les de plàstic), enganxines de remitent postal i una samarreta personalitzada, cal a dir que la qualitat de la samarreta no es per llançar-hi focs d' artifici, però pel que jo la volia ja m' està be a tal fi de esperar una oferta millor o trobar una desuadora amb qualitat i personalitzar-la.

Ara que no ens escolta el Viper, jo em vaig sentir molt especial i honrat quan amb el Oldcrow i jo vam ser-hi a la fira de borges i vaig poder lluir a la torre el logo del cavallers del cel. Tothom parlava català i es va sentir identificat.

http://www.vistaprint.es/camisetas.aspx ... mp;+Events


Mireu, contrasteu, i si voleu compreu, ja que jo a la que tingui una mica de cèntims me la vull fer, especialment la negra, però personalitzada.
A partir d' aqui, el moderador (boss), ja te la paraula, i una opció mes.

Nippó
 

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#31
BONESll*ll
Horgullos de ser "CATALUFO,POLACO": :çseny:
He mirat de ferme una camiseta, amb el logo dels CC (amb blang),pero em foteyen 15€.Com bon CATALA . Que sa la fotin pal cul.Ja mirare altres alternatives :D :D :D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#35
Be, al final el preu de les samarretes han pujat una mica, cal tenir en compte que he fet els càlculs sobre l'estimació de comandes, que òbviament variarà. Si fem una bona comanda us faré descompte, aixi que ja sabeu, convenceu als vostres companys.

Samarretes - 22€
Brodats - 15€
Tasses - 11€
Gorres - 6€

Tots els preus son amb el 18% de l'IVA inclòs.

Després posaré el fil final perquè la gent digui que voldrà comprar.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#38
Be he parlat amb ells, i ara ens sortira molt mes barat. Les samarretes seran sense la senyera de l'espatlla, ja que apuja molt el preu aquest tercer estampat. A mes ens faran descompta per posar una banner publicitari a la nostre web (oferiment meu), i a mes faré una comanda de 20 samarretes, que abarateix encara mes el preu (les samarretes de mes les pagaré jo, i aixi ja tenim de sobres per la nova gent que vulgui, que hauran de pagar-les igualment, no soc cap ONG ç;)).
El brodats ja portaven descompte, però em miraran si es pot abaratir el preu, això depèn de quants brodats demanem.
Segons els càlculs meus provisionals, però que son nomes això una estimació, ens sortiria la cosa aixi:

Samarretes - 8-12€
Brodats - 10-15€
Tasses - 10€
Gorres - 5€

La cosa esta molt millor, a més m'atenen molt be, i em sembla que demanarem mes coses a ells quan faci falta, com la pancarta, els flyers i d'altres.
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#40
D' aixó Viper,

Si la samarreta no porta estampat al davant, que podries ficar les imatges dels nous models ???

A mi en particular m' agrada molt la del escut inclinat que agafa els lumbars.

Nippó