Samarretes i Brodats dels Cavallers del Cel

Compraries les samarretes i brodats dels Cavallers del Cel?

  • Escut brodat Si

    Votes: 12 70.6%
  • Escut brodat No

    Votes: 2 11.8%
  • Samarreta Si

    Votes: 13 76.5%
  • Samarreta No

    Votes: 2 11.8%

  • Total voters
    17

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Per tractar de promocionar més, per poder vestir orgullosos els nostres colors i per poder finançar una mica la comunitat, he pensat encarregar samarretes i emblemes dels Cavallers del Cel.

Les samarretes serien un disseny amb l'escut de la comunitat en el cor, el text Cavallers del Cel darrera, i potser algun dibuix. També s'estudiaran altres dissenys.
Els emblemes brodats serà l'escut de la comunitat.
Es buscarà la botiga que millor qualitat-preu ens doni, i s'afegirà entre 2 i 5 euros al cost final de cada producte a mode de finançament.

Com més siguem, més barats ens sortirà. Si us plau voteu a l'enquesta si esteu interessats en comprar.
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#3
Bona iniciativa company! La Jenny ja s'havia fet un disseny per promocionar la comunitat... ç:D Compte amb mi per financiar el projecte! :çsi:
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#10
M'agraden ambdós dissenys, tot i que al primer hi canviaría la font del darrere.

El disseny de la Jenny no es pot emprar per això. Es totalment personal, amb una SVT-40 al darrere... ç:D
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#11
Per a mi encantat del últim disseny. çXD

Es pràctic (negre), el escut es ben gran, encara que trobo que la senyera tindria de ser mes ample.

Podeu comptar amb mi si ho tireu endavant.

Nippó
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#13
Jo també t'ho puc mirar viper. Dos cunyats meus tenen una empresa i es dediquen a això. Naturalment sense compromís, si la oferta més adequada és una altra doncs agafem l'altra.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
Balder said:
Jo també t'ho puc mirar viper. Dos cunyats meus tenen una empresa i es dediquen a això. Naturalment sense compromís, si la oferta més adequada és una altra doncs agafem l'altra.
Doncs si ens poden fer un bon preu i amb bona qualitat genial, i si a demés ens poden fer les tasses doncs millor encara.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#16
Doncs ho vaig comentar un dia i ja no ho he preguntat més. Ja no ho tenia present, ho sento.

Només se que si fan brodats però no se preus. La quantitat d'unitats a fer afecta en el preu final de cadascuna: hi ha un cost fix que es reparteix entre totes les samarretes i, per tant no serà el mateix demanar-ne 1 que 10 que 50. Si se la quantitat (més o menys) aquest cap de setmana demanaré que em diguin un preu orientatiu. Si no la se ho preguntaré per a 10 samarretes.

Respecte les tasses em van dir que les poden fer mitjançant una empresa col·laboradora i tampoc se preus, de moment.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#18
Tinc més info. Els brodats els poden fer directament sobre els polos o samarretes i el seu preu depen del nº de puntades. També es poden fer sobre un tros de tela i cosir-se després. El preu dels polos no depen de quants se'n demanin i em diuen que els preus habituals de polo+escut brodat sol quedar al voltant de 15€.

Si en lloc de brodat es fa estampat cal fer una pantalla per a cada color i cada pantalla val 30 euros. Aquest preu es divideix entre el nº de samarretes. Samarretes m'han dit que en podem trobar a partir dels 2,5 - 3€ i l'estampat també són uns 3€ per color. O sigui que per exemple 10 samarretes estampades amb un sol color (escut en blanc i negre) surtirien per 30/10 + 3 + 3 = 9€ cadascuna. Si fossin amb els 4 colors de l'escut(blau, groc, roig,negre i fons blanc) costarien 120/10 +3 + 12 = 27€ per samarreta. Això si, un cop fan la pantalla la guarden per sempre de manera que si més endavant se'n demanessin més ja no caldria tornar a pagar els 30€ per cada color.

Jo opino que és millor optar pels polos però ja direu. També seria interessant comparar altres ofertes.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#19
L'escut te 7 colors, comptant el blanc i el negre. Es pot reduir a 6 (el groc de la víbria i la senyera son diferents, però es tan inapreciable que es pot fer igual).
Son continuaré donant un cop d'ull per internet comparant preus, a veure si trobem alguna cosa millor i si no doncs ja sabem qui ens pot fer les samarretes/polos.
 
11 Desembre 2010
1
0
0
44
Platja d`Aro
#20
Bones gent ! Felicitats per la feina Viper, i mira que trobo notables els dissenys per a una samarreta que encara no estic jugant i ja tinc ganes de portar-ne una ! :)
A veure si t`animes Viper i ja estâs creant la botiga online per adquirir per aquest nadal alguna samarreta, particularment la negra amb el logo de Cavallers del Cel petit ja m`està bé i les lletres al darrera potser un pèl més agressives però ja m`està bé. El del logo al lateral curvat no està gens malament tampoc. Apa gent Salut !