Reunió ala Helos

#1
Hey companys,
ahir varem estar parlant de forces cosses, i crec que mes o menys varem quedar així, si m'equivoco o voleu rectificar digueu-m'ho!

1.- Quan arribin reclutes nous tornarem a veure els sistemes i practicarem des de 0 l'aparell en concret.
2.- Contemplem la possibilitat d'assignar el recluta com a punt d'un pilot experimentat per a que aquest tingui algú de referència i sigui més fàcil introduir-lo a les missions i a l'ala.
3.- Busquem un nom per a l'ala Helos i després ja mirarem de com fer-ne un logo.
4.- En Josep es va oferir a ensenyar com es fa un repintat i així podrem fer-ne més i no el carregarem de tanta feina.
5.- Anar avançant en l'estudi de procediments/aparells, per exemple es proposa veure com podem establir un procediment adequat per aproximacions i aterratges en FARPs.

De fet, son els acords que es varen arribat en general per al grup DCS. Així que no fem res gaire especial a part de una "acadèmia" més laxa.

Comencem a fer propostes per al nom de l'ala? Antigament vaig proposar Espiadimonis, però potser és un pel llarg... a veure que proposeu vosaltres!!!

Llistat de possibles noms per a l'ala helo:
1.- Espiadimonis.
2.- Mataparents.
3.- Boletaires
4.- ....
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
A mi m'agrada molt el de espiadimonis em sembla molt encertat per com volen. També podeu cercar altres animals / insectes que tinguin similituts tipus 'escamot bufaforats' [emoji12]

I res aprofito per dir que em sembla molt interessant la proposta d'assignar un recluta nou a un veterà. Potser podem plantejar-nos això pel grup d'arma fins que perd l'estatus de recluta. Bona feina companys!
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#11
Espiadimonis :çsi:

Per cert: animeu-vos aquets divendres els que ja teniu un helicòpter, que també ens ho passem genial compartint experiència, aprenent tots de tots! :çsalut:
Sempre disposats a començar de zero!
 
#14
Bé, jo he arribat fins aquí, la veritat és que no en sé més... :oops: :oops:

He trobat un logo d'un espiadimonis així en plan "sus voy a dar..." i l'hi he retocat els colors per a que s'acosti al logo del ala A10c. No he aconseguit ensortir-me de posar el text "GRUP ESPIADIMONIS" seguint una ruta entorn al logo.... HELP!!!



No m'hi entenc en qüestions d'estètica, així que si algú amb més traça i amb més gust em dona un cop de mà serà molt benvingut!!! :çruc:

P.D.: L'original el tinc amb GIMP tot seccionat per capes (una matada), suposo que des de Photoshop tb es podrà llegir...
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#17
El logo es molt maco, m'agrada molt.

Quan tingueu el logo final, l'heu de passar a vectorial, si no ho feu vosaltres m'ho passeu i ho faré jo, però ara mateix estic saturat de feina.



Aquí teniu una plantilla d'exemple, si la voleu de vectorial amb Adobe Ilustrator m'ho demaneu.
http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/comunitat/emblemes/grups/plantilla.png

El text es posa així, a baix a d'anar o el nom del grup o el sobrenom si es te, això condiciona la part de dalt.

- Si teniu nom de grup a baix poseu el grup i a dalt el sobrenom si en teniu, si no en teniu llavors podeu posar un lema.
- Si no teniu nom de grup, abaix el sobrenom i dalt el lema.