Repintats del SU-25T per a DCS:WORLD

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#24
Repintat beta2 del model verd fosc. Queden encara alguns detalls i proves, entre altres d'un possible model més "brut". Hi ha elements de continuitat en tres o més textures, pel que ha estat una feina laboriosa, però que penso ha valgut la pena. Sobre aquesta base faré els altres models (verd clar, terra i naval, a més del d'aprenentatge i vol en formació).

En referència als elements de les ales, veureu una proposta d'en Tofolo (gràcies per tots els suggeriments!). Deixo pel final la decisió sobre aquests elements. Penso que la textura ens ha d'ajudar a decidir entre les opcions plantejades.



Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#27
Ja està: Cavallers del cel verd fosc, versió 1.0 per a DCS:WORLD.







Què us sembla?

Només ens queda decidir els símbols de les ales. Posaré captures amb les opcions que hem treballat fins ara, i decidim tenint en compte la textura del model.

Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#29
Elements a les ales: decisió final.

Us proposo decidir finalment el tema dels elements a les ales. Resumint:



Observacions fetes fins ara:

Alpha 6: es comenta que recorda a la força aèrea equatoriana/colombiana.
Alpha 7: és la creu de Tolosa, símbol d'Occitània i se suposa també dels catars.

Us proposo votar-ne 2 cadascú. Deixo obert el procés fins dissabte a les 12 de la nit La que decidim és la que implementaré en tots els repintats que faci de cavallers del cel, pel que no només afecta al SU-25T.

Ànims!!!

Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#32
Al contrari, Madelf. Ho faig a gust per tal d'aconseguir quelcom que ens convenci, i alhora intentar fixar un estandard de repintats (en quan a elements nostres) per a Cavallers del cel.

Josep
 

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#33
Bones!

Dooncs tot i que tots són bons, em decanto per v1 i alpha 5 amb modificacions

Jo li treuria la franja roja al voltant aviam com queda, el problema que li veig es que s'assembla massa a la generalitat.

Salut!
:çseny:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#35
D'entrada felicito al pintor que el camuflatge verd fosc el trobo genial!

els vots meus: v1 i alpha 5

I tinc una proposta, deixem que opini el poble. Viper currat una enquesta en algun forum català (per exemple el racó català) i així serveix per a publicitar-nos una mica. :çseny:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#36
Balder said:
D'entrada felicito al pintor que el camuflatge verd fosc el trobo genial!

els vots meus: v1 i alpha 5

I tinc una proposta, deixem que opini el poble. Viper currat una enquesta en algun forum català (per exemple el racó català) i així serveix per a publicitar-nos una mica. :çseny:
Josep s'ha currat molt tot això, com per deixar que gent que no te gens a veure amb la comunitat opini, per deferència a ell crec que es millor que la decisió es quedi aquí, entre nosaltres.
Peró bona idea igualment.
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#37
Malgrat la idea és interessant, penso que els Cavallers del cel som qui hem de decidir sobre els nostres models. El que si podria ser interessant és mostrar -quan estiguin- en altres indrets que tenim repintats propis, que no tothom en disposa.

Si no teniu inconvenient, allargo la votació fins demà diumenge a la nit.

I gràcies pels comentaris i els ànims!

Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#40
Resultats votacions:

V 1.0: 6 vots
Alpha 5: 3 vots
Beta 2: 2 vots
Alpha 6: 1 vot

Si tenim en compte l'elecció entre primera opció (2 punts) i segona opció (1 punt), el resultat és:

V 1.0: 12 punts
Alpha 5: 6 punts
Beta 2: 2 punts
Alpha 6: 2 punts

Per tant, hem escollit l'opció v 1.0 per a pell o repintat de DCS en els models proposats, disseny que aplicaré per ara tant al SU-25T com al K-50 per a DCS:WORLD. Cal agrair a en Tofolo la seva proposta que és la que finalment hem escollit. Gràcies a tots per aportar i participar en la decisió! :çseny:

Fotos de la familia:




Josep