Repintats del SU-25T per a DCS:WORLD

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#1
Ja començo a tenir el control dels mapejats, després de varis dies d'estudi i proves. Malgrat encara falta feina per fer, tinc bastant clar com poder treballar les textures. M'ha costat molt més que el Ka-50, ja que els fitxers de repintats del SU-25T no són gens clars, comparats amb el KA-50. És un detall més per parlar de qualitat de productes, i la sèrie DCS ho té. Recordeu que el SU-25T el regalen amb el DCS:WORLD, i que és un vell conegut de versions anteriors de la saga.

Una mostra (proves de texturat del model verd fosc):



Per cert: s'accepten propostes d'on posar els nostres elements... Jo proposaré idees i ho anem comentant, si us sembla. :çsalut:

Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#2
SU-25T per a DCS:WORLD, model verd fosc. Versió Alpha1.

Vaig avançant. Si no em dieu res al contrari, segueixo amb el que vaig plantejant. Ara correspon al prototip en alpha1, del qual cal observar la disposició dels nostres elements (és la que m'agrada pels models del SU-25T i que no tocaré si no hi ha altres propostes) i la textura de l'ala, que ja he afinat:



Josep
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#4
Ostres!! Fantàstic!!

A mi, com a en Madelf, M'agrada la cua del segon model.

Però m'agrada més l'escut de Sant Jordi sota la cabina (tot i que el drac al morro no queda gens malament) i com a escarapeles a les ales posaria una de les teves senyeres rectangulars, discreta, no massa gran, però que es vegi.

Els colors del camuflatge estan de p. mare, potser si aquest s'extengués al fusellatge també quedaria bé (però és molta feinada).

Enhorabona per la feina, i si et puc ser d'ajuda només has de dir-ho

:çseny:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Els dos models son genials :çsi: Sobre els escuts varis, a les ales el que hauríem de posar son escarapel·les, que es com ho porten els avions, Catalunya no en te de moment ja que no tenim exercit propi, però es fàcil inventar-se unes, per exemple.


Jo personalment crec que amb les escarapel·les que ja son la senyera, la de la cua no cal, es a dir a la cua amb l'escut dels cavallers nomes. Ja saps, jo miro de personalitzar-ho amb lo nostre, però seguint l'estàndard internacional. ;)
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#6
SU-25T per a DCS:WORLD, model verd fosc. Versió Alpha2.

Gràcies pels comentaris!

Us mostro l'estat actual del model. És una versio alpha, pel que encara és força al principi. No patiu: el model serà amb camuflatge. Encara que no ho sembli, estic avançant en el mapejat. Difícil, sí senyor, aquest model per a repintar. Malgrat tot, ho acabarem aconseguint. :çseny:

Per cert: a algú li interessa ser alfatester i betatester?



Josep
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#8
Dic el mateix que en Madelf, conta amb mi (ja tens el meu correu) :çsi:

Respecte al nou skin, m'agradava més l'anterior versió, sobretot amb la senyera a la cua. També la podries col·locar sobre la superfície mòbil del timó de direcció com fan en moltes forces aèries.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Tofolo said:
Dic el mateix que en Madelf, conta amb mi (ja tens el meu correu) :çsi:

Respecte al nou skin, m'agradava més l'anterior versió, sobretot amb la senyera a la cua. També la podries col·locar sobre la superfície mòbil del timó de direcció com fan en moltes forces aèries.
Val a dir que vist com queden aquestes escarapel·les a mi tampoc m'agraden.

He fet un un altre model.


I aquest altre, les escarapel·les poden ser de moltes maneres.


I be una versió agafant els colors dels cavallers ç;)


Si us plau, si agafeu cap al final, digueu-m'ho, perquè no me matat en fer-les i no estan be acabades, per passar-vos una versió ben feta.
 
Last edited:

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#12
Cavallers, hem d'escollir:

Alpha03 (una nova proposta: escuts a les ales):


Alpha04:


Alpha05:


Alpha06:


Personalment voto pel prototip alpha06 en quan a la distribució d'elements nostres.

Josep
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#14
Perdoneu, potser ja és massa tard, peró que us sembla si l'escarapel·la fos la creu dels catars? http://ca.wikipedia.org/wiki/Catarisme , es pot pintar de vermell sobre fons blanc, com l'escut.

Si és un mal de cap no he dit res, i llavors em quedo amb l'alpha 3, els altres els trobo molt recarregats de color vermelll i grog entre timó i ales.

Una gran feina Josep, "chapeau" company :çsi:

Buran
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#19
ALPHA10

Companys, sin em permeteu, us faig una proposta final que s'ajusta a l'estil que estic fent a DCS:WORLD. És la versió Alpha10. Com autor :çulle: és la distribució d'elements nostres que proposo a la comunitat.

Com podeu veure, té un equilibri amb el que he estat cercant amb el K-50, ja que quan volem en missions conjuntes a DCS:WORLD penso hem de tenir un estil semblant, que és el que proposo finalment i que estic ajustant alhora en els dos models.

Alpha10:




Si el comparem amb el Ka-50 per a DCS:WORLD




Us l'envio als que m'heu comentat que voleu testejar. ç;)

(Recordeu que és una versió alpha, on només apareix el color base i els elements, sense el camuflatge, que anirà segons l'estil que es mostra en el KA-50).

Josep