Recompte de pilots

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
M'agradaria saber quants pilots hi ha de DCS, quins aparells voleu i la disponibilitat en dies per veure si podem aglutinar una mica el grup i fer més vols conjunts.

Poseu els aparells per ordre de preferència.

Començo jo:

Rush
Aparells: A10C, Ka50
Disponibilitat: Cada dia al vespre
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Kopant said:
Pregunta: aparells que volem o aparells que tenim encara que no els volem perque no els controlem?
Bona pregunta, posem aparells que us agradaria volar.
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#5
Jo, tot i que no soc pilot DCS ho tinc tot dins el mig21 i espero tenir l'F18, de fet penso que pot reconduir-me cap al DCS si està com sembla.
M'agradaria anar participant poc a poc si els dies m'ho permeten. No puc garantir estabilitat ni continuïtat, ara ganes i aterratges espectaculars ja ho sabeu que sí.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Frodo said:
Jo, tot i que no soc pilot DCS ho tinc tot dins el mig21 i espero tenir l'F18, de fet penso que pot reconduir-me cap al DCS si està com sembla.
M'agradaria anar participant poc a poc si els dies m'ho permeten. No puc garantir estabilitat ni continuïtat, ara ganes i aterratges espectaculars ja ho sabeu que sí.
Frodo, la idea és que si vols volar DCS diguis quins aparells voldries volar, o almenys per quin ordre i quins dies, per veure si podem muntar grups de vol i com els podem organitzar.

Per exemple es va plantejar la possibilitat d'iniciar un grup de Ka50 però amb la marxa d'en Madelf aquest tema està aturat.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Magnetar said:
Jo tinc el A10C i el Ka50, Disponibilitat dimecres, Estat: Llegint el manual per com a mínim enlairar ç:D ç:D
Magnetar, si vols volar l'A10C ja saps que tenim el grup d'A10C i et podem fer "classes" Per experiència et dic que aprendràs molt més en una hora online amb algú que llegint els manuals, que a més son força dolents.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#13
Magnetar, si vols volar l'A10C ja saps que tenim el grup d'A10C i et podem fer "classes" Per experiència et dic que aprendràs molt més en una hora online amb algú que llegint els manuals, que a més son força dolents.
El mateix et dic Magnetar, estarem encantats de passar les estones que calguin per explicar-te com va aquest trasto, de debó... :çsi: i et dic per experiéncia que una hora de vol online equival a pàgines i pàgines de manual. :çseny:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#14
Hahahaha definitivament us faré cas i us prendre la paraula :çseny: :çseny: . Aquesta setmana no que se m'ha girat molta feina però a partir de la vinent estic molt més lliure. Potser seria una bona idea trobar-nos un dia sense partida "oficial"?
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Magnetar said:
Hahahaha definitivament us faré cas i us prendre la paraula :çseny: :çseny: . Aquesta setmana no que se m'ha girat molta feina però a partir de la vinent estic molt més lliure. Potser seria una bona idea trobar-nos un dia sense partida "oficial"?
Cap problema Magnetar. Volem els dimecres i hem agafat el costum de fer una setmana missió i una setmana entrenament d'alguna cosa concreta, però si vols quedem un altre dia i fem un entrenament de 0, per començar.
 
28 Juny 2013
191
8
18
#18
Doncs la meva prioritat, com molts veig, és l'F18, després d'aquest tinc una mica de "cacau mental".... perquè més o menys tots els posaria en segona posició, però si he de triar estaria així:

-Huey, A10C, Mi8, Mig21, P51, Ka50
-Sabre, F15

Disponibilitat: divendres a partir de les 21:00, algun dissabte a partir de les 22:00 i diumenge a la tarda
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#19
Sou conscients que per l'F18 falta moooooolt?

Els de DCS encara no han ni dit allò de "falten un parell de setmanes", que traduït a temps estàndard ve a ser entre mig any i un any. ç:D
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#20
SilverArrow

UH1H i Mi8 :çamor:

A10C ç?| (no em fa tanta gracia com els rotors, però per fer quelcom més)
Disponibilitat: La majoria dels dies al vespre-nit (hora de l'Est d'Europa; UTC/GMT +2).