Quins avions voleu?

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#2
Bones

Jo volo F-15 principalment, sense estavella-me gaire ç:D

Però també faig anar el SU-33 per apontar 1 de cada 20 vagades al Kutnesov :çno:

Del SU-25, no en se res, com a molt enlairar-lo
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#5
:çsalut: Treiem la pols a l'F15, que no s'ens adormi. Treiem-lo de l'hangar, ventilem la circuiteria, deixem anar algun AIM-120C i el tornem cap a terra

[vimeo]40394013[/vimeo]
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#7
Molt bé, ja ho tens fet això, ja domines la "bèstia" jejeje, l'aterratge un pèl ç:x però està molt bé, si senyor.

Pels videos, si a les vistes externes cliques CONTROL + Y dos cops et desapareix la llegenda que surt abaix :çsi:

Ens veiem a l'aire.

Buran
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#8
Nippó, t'ho hauria de mirar però així de cap crec que és : tecla 7 activació, i C o D , activació de missils. Llançament amb el botó de Joystick que tinguis assignat. No n'estic segur ara mateix.

Buran, l'aterratge és forçadíssim ç:D , ho vaig decidir a mitja pista hahaha. M'has llegit el pensament amb la funció Ctrl+ Y (x2), perque ho volia preguntar.

Res, això és un vol de costellada per fer venir gana als pilots de CC.
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#11
Hola madelf, tot bé gràcies, espero que tu i tots vosaltres també. Ja us vaig llegint pel fòrum on hi vinc sovint (quina passada de missions que fas al DCS). M'encantaria poder participar-hi tant bon punt pugui :çsi: