Proposta del grup de M2000C

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#21
Ho sento però crec que ens estem desviant del tema una mica. Simplement cal quedar i fer algo junts. El tema de que si un s'enlaire després, superioritats etc és ara per ara, segons la meva opinió, totalment secundari per no dir terciari. Crec que només cal proposar un dia i provar de volar junts; les missions específiques, treballades i amb cadascú amb rols i objectius totalment definits, ja arribarà. Tal i com diu en Kopant, o al menys com jo interpreto les seves paraules, no sóm experts: només ens cal "volar junts" i passar-nos-ho bé.

Kopant, és molt complicat adaptar alguna missió tan del A10 com del mirage en una de sola? Simplement per poder comencar a fer quatre passades junts (no calen missatges sincronitzats ç:D ç:D )
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#22
Subscric tot el que has dit Magnetar.....al final de l´unic que es tracta és de passar una bona estona junts i quants més siguem més reiurem com diu la dita ç;)

La missió no és cap problema, desde enlairar-nos tots i navegar de A a B mentres els M2000 escolten els A10, fins a posar un parell de Mig21 de la IA per donar-li una mica més d´emoció a l´assumpte, o fins i tot entregar-li un Mig-29 o Mig-21 o el trasto rus que prefereixi a en Buran i intentar que els Mirage protegeixin als A10 de tant terrible amenaça!! ç:D

Personalment em dacanto per la següent proposta:

- 3 o 4 x A10: Wotan, Magnetar, Kopant, Rush(si aconseguim trobar una data que ens vagi be a tots, que seria l´ideal ç;) )

- 3 o 4 xM2000C: Josep, NoCardis, Silverarrow, Kopant (si vingués en Rush m´agafaria un Mirage ç:D )

- 1xTrasto rus a escolir: Buran

+ algun trasto rus IA que ajudi a en Buran (perqué no es senti sol ç;) )

SINOPSIS:


Els A10 hem de bombardejar un complexe industrial en territori enemic, Els dolents (Buran & co) patrullen la zona fronterera per evitar incursions aliades, i els M2000 ens escolten als A10 per intenar evitar que els dolents ens derribin i que poguem acomplir la missió. Tot aixó sense floritures ni complicar-nos la vida, simplement ens enlairem tots i ho intentem fer, que de ben segur que ens ho podem passar tots molt bé. I amb respawn, perqué ningú se li acabi la festa massa d´hora i no pugui disfrutar de l´experiència, i poguem anar veient els pros i els contres amb els que ens trobem.
Jo trobo que pot ser divertit, :çruc:
Ja em direu que us sembla i només es tractarà de buscar una data posarla al calendari perqué en Viper i l´altre admin dels collons no s´exclamin :çboix: i a volar que son dos dies!!! çXD çXD çXD çXD

Salut i ales!!! :çseny:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#25
Buran said:
M'apunto, aquest divendres podria, i no cal IA, amb un dolent amb ganes de festa de la grossa n'hi ha prou :çamor: ,
si portes un Su-27 ja podras ja... ç:D
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#26
Buran said:
M'apunto, aquest divendres podria, i no cal IA, amb un dolent amb ganes de festa de la grossa n'hi ha prou :çamor: ,
Aquest divendres? home és un pel precipitat peró si tots confirmeu assisténcia preparem una missioneta senzillota conjunta i fem un vol tots junts...ja anireu dient si us aniria bé ç;)

Jo ja sabeu que "m´apunto a un bombardeo" a més literal....o sigui que amb mi ja hi podeu comptar... ç;)
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#28
Buran said:
Qui diu aquest divendres és el següent, o per fer proves i veure que tal, no sé, era un dir, m'he emocionat al poder fer de dolent :çrubl:
ç:D ç:D ç:D ç:D no se a veure que diu la gent si no aquest divendres el següent i preparem alguna cosa...tu fas de dolent...et donem un Kamaz o un Ural una ruta a seguir per carretera i nosaltres t´hem de caçar....o algo així no? ç:D ç:D ç:D ç:D :çseny:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#30
Jo també m'apunto, encara que només sigui perquè en Buran es tregui les ganes de disparar-me després de posar a prova la seva paciència més d'una vegada amb la frase: "Buran (quan no Kopant), com es feia XXXXX (a l'A10)?" :çcerv: :çcerv: :çcerv:

Això si, només tinc la 1.5.x...
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#31
Doncs que us semblaria per anar concretant si muntem una missió pel divendres 26 de Febrer? Amb els Mirage i els A10 més en Buran repartint llenya a tort i a dret ç;)

Segur que ens ho passarem de conya çXD

Ja anireu dient, en tot cas per fer-ho més formal i per veure si hi podem ser els màxims possibles digueu la vostra i si us va bé apunteu-vos aqui mateix i així veuriem de quants efectius disposariem. D´altra banda si penseu que una altradata us pot anar millor doncs també ho dieu i ens posem tots dacord :çruc:

Apuntats:

- Kopant
- Magnetar
- Buran
- Josep
- Silverarrow
- NoCardis
- OKB_Kamov_Pere