Proposta de vídeo de reclutament

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#1
Per atreure gent podríem fer un vídeo contra la MAT amb l'ARMA 3 en què rebentem torres elèctriques, amb sort la gent el compartirà i més gent coneixerà la comunitat.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#3
És una línia d'alta tensió que estan construint que portarà energia de França, per fer-la s'estan carregant zones de Catalunya molt maques a part que posen unes torres gegants al costat de cases habitades. Per la zona de Girona hi ha molt de cabreig i un vídeo d'això pot tenir èxit.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
Jo ho trobo perfecte, però tal i com està el pati, encara sentirem per aquelles teles de l'espanya casposa, que " ... algunos catalanes ya se entrenan para formar un ejercito de guerrilas para desestabilizar la grande y unica que ..." ...

Pot ser divertit si çXD çXD , a part, que el tema de la MAT és vergonyos, ....
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
A cony, si se lo que es, pensava que et referies a alguna cosa de l'ArmA3. Sobre la proposta, d'això se'n diu terrorisme virtual, i tal com està el pati no vull el CNI per aquí ficant els morros. Si no surt cap referencia a la MAT llavors si em sembla bona idea, podem fer lo que proposes, però en comptes del MAT es una línia d'un altre país.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#6
Diplock said:
És una línia d'alta tensió que estan construint que portarà energia de França, per fer-la s'estan carregant zones de Catalunya molt maques a part que posen unes torres gegants al costat de cases habitades. Per la zona de Girona hi ha molt de cabreig i un vídeo d'això pot tenir èxit.
Un altre "perro flauta" ecologista que te la necessitat de connectar l'ordinador cada dia amb el seu internet i tot, però això si... Sense línies d'alta siusplau! :çboix: :çboix: :çboix:
Quines paradoxes te la puta vida...
Nuclears no.
Torres d'alta no.
Els ventiladors maten ocells.
Les tèrmiques contaminen.
¿Algú em podria dir com collons sa de fer electricitat en aquest país de mones?
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#7
Es pot soterrar, aprofitar el traçat de l'ave etc no es tracta de no fer la MAT sinó de no carregar-se més del necessari. País de mones és carregar-s'ho tot, a Suïssa viuen de puta mare i sense carregar-se res.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#8
Per la teva informació Suïssa te una clara avantatge per produir electricitat de forma hidràulica, tot i així quasi el 40% de la seva energia és nuclear. No tant de puta mare "my friend".
I per si fos poc mira quina bestiesa estant contemplant.
http://www.swissinfo.ch/spa/ciencia...n_las_entranas_de_la_tierra.html?cid=37029082
No si ja veig que soterrar si soterrant aquests...
Res és de franc en aquest planeta, això per posar un exemple. Però ja pots estar ben segur que per tenir energia l'han de treure d'algun lloc els miracles no existeixen sagal.
 
4 Gener 2014
120
0
0
#9
Sé que soc un complet novell i que encara no us conec ni he jugat cap partida amb vosaltres, però soc un cinèfil i estudio audiovisuals, aixi que si us ho proposeu puc fer un petit guió i pla de rodatge per a fer el vídeo promocional de forma pràctica i resultona. No seria mala idea imitar alguna seqüència famosa d'Apocalypse Now, com la dels helicòpters, o alguna seqüència de Blackhawk Down.

Això si, jo faré el pla de rodatge, pero de capturar ni idea. Editar-ho i muntar-ho sí que ho puc fer.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Si vols i tens traça et pots encarregar tu Eduard. Per gravar lo que farem servir serà un addon que es diu GCam, que ens permet recol·locar la camera on vulguem en temps real, canviar el zoom, etc... No cal que el baixis, ja be amb l'estàndard, nomes cal activar-ho. I per fer la captura ja veurem.

Sobre el pla de rodatge, uns consells. Pensa que de personal anem limitats i que la IA costa que faci lo que vols, per tant has de pensar les seqüencies tenint en compte aquestes limitacions. El vídeo no hauria de ser massa llarg, ja que es un vídeo de promoció, no la captura d'una partida. I estaria molt be que fiquéssim comunicacions durant la partida, encara que sigui un muntatge.
El vídeo editat m'ho hauràs d'enviar a mi perquè pugui pujar-ho al canal de la comunitat a Youtube, i hauria de ser com a mínim a 720p. Sobre la resolució, hem de tenir en compte la resolució del que grava el vídeo, per poder-ho pujar a 1080p o 720p, si ho gravo jo, que acabarà sent lo mes provable, nomes podem fer 720p perquè el meu monitor es de 1600x900.
 
4 Gener 2014
120
0
0
#11
D'acord, tindré en compte que serem pocs.

a mitjans de febrer intentaré tenir ja el pla de rodatge. Si teniu idees no dubteu en dir-ho.

Fins aviat!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
He caigut en una cosa, el material gravat pesarà molt (gigues i gigues), i jo tinc una connexió de merda, per tant enviar-t'ho per internet es inviable, la versió final editada per tu no hi ha problema perquè pesara poc, però el material si. Per tant lo millor es que ho gravis tu mateix Eduard. L'altre opció es que ho gravi un altre que tingui un bon ordinador i bona connexió a internet. Però com dic lo millor es que ho facis tu mateix, hauràs de fer de director i director de fotografia ç;)

Quin equip tens per l'ArmA3?
 
4 Gener 2014
120
0
0
#13
Aquest és el problema, tinc els gràfics al mínim i em va a 32 FPS...

Una altra opció, si voleu, seria fer un mix a partir de videos de partides a l'Arma 3 que graveu. Pero clarament no ho puc gravar jo, almenys no amb el meu ordinador que és una carraca...
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
Per cert tenim el mateix ordinador quasi, tenim la mateixa CPU, la mateixa placa base, jo tinc el doble de RAM i no se quina gràfica tens. A mi segons la partida em va a 60 com a 30 també, tot depèn de com estigui de saturada la missió. Això si jo no ho tinc al mínim, jo ho tinc en Alt. Segurament lo que et limiti mes sigui la gràfica, perquè amb lo que tens i una bona gràfica t'hauria d'anar be.
 
4 Gener 2014
120
0
0
#17
Sisi, el problema és la gràfica, que em limita els gràfics.

Doncs també es bona idea lo del disc dur. De moment faig el pla i tal, i quan ho tinguem tot una mica més pensat ja ho aclarirem. Ja us aniré dient les idees que tinc :)
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#18
Quan tinguem el guió podem mirar de fer una trobada per gravar el vídeo. Si coincideix que no he d'estar treballant fora puc gravar el vídeo i també tinc bona connexió i coneixements d'edició. La part tècnica la porto bé però la part artística fatal
 
4 Gener 2014
120
0
0
#20
He tingut una idea força simple i vistosa per fer el vídeo de reclutament. Si no us convenç, segueixo pensant ;)


Es veu una ciutat plena de soldats morts i alguns vehicles fumejant, com si recentment hi hagués succeït una batalla. La càmera mostra la situació de forma tràgica mitjançant tràvelings, una música tràgica i èpica ho acompanya. Entre les escombraries hi ha tancs incendiats, vehicles, etc...

De repent la musica canvia de ritme cap a una melodia que transmet més esperança, i comencen a sortir de tots racons els Cavallers del Cel mostrant les seves insígnies als uniformes i recreant moviment tàctic. Mentre apareixen, escoltem instruccions de ràdio en català. I els soldats evacuen la zona amb un helicòpter d’operacions especials i se’n van.

Per acabar, es veu l’eslògan per determinar, en el que s’ha d’explicar que la tàctica i el treball en equip són la clau per sobreviure i el pilar de la simulació.

Duració aproximada: 45 segons. :çseny: