Presentació

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#1
Hola companys

Sóc de Mallorca, company de TBlack, que m'ha recomanat la web. Disposo de l'Arma II, IL-2 i els Silent Hunter 4 i 5, aquests darrers amb més experiència. Sóc a la 24 Flotilla desde fa 4 anys, i estic al dia amb els mods i les actualitzacions.

salut!
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#2
Ostres, Jaumem, a tu si que et recordo de la 24 Flotilla. Benvingut als Cavallers del Cel! Per cert, a la 24 Flotilla em deia VonKrop. :çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#6
Gràcies a tots :D
Jo també et recordo Konrad :). Per cert ja estic al TS3, ara se m'ha de donar el permís? O com funciona això?