Presentació

28 Octubre 2014
29
0
0
43
Cornella de Llobregat
#1
Bona nit a tothom,

El meu nom és Rubén. Fa ja un temps que m'interessen els simuladors aeris. El meu interès principal es el DCS A10c. Ara mateix no tinc un ordinador massa preparat per fer funcionar el simulador a alt rendiment. Fins que pugui canviar la màquina estaré llegint manuals i fent practiques. També he fet un cockpit que poc a poc espero poder millorar. Espero anar trobant informació pel fòrum y potser algun dia sol·licitar l'ingrés als cavallers del cel. Quan tingui temps pujaré fotos del cockpit.

Una salutació.

L'unic dia sencill va ser ahir.
 
28 Octubre 2014
29
0
0
43
Cornella de Llobregat
#5
Gràcies a tots per la benvinguda.
ZeroQ la veritat es que també tinc instal·lat el IL2 Cliffs of Dover, y seria una segona opció d'aprenentatge. M'ho rumiaré.
Buran a més de la màquina, tinc molta feina amb el nadó que acaba d'arribar, i realment encara no hi puc dedicar tot el temps que m'agradaria. Per això vull auto aprendre fins que hi pugui obtenir mes temps. Igualment, un dia que tingui més temps passaré pel teamspeak i m'hi informare de com funciona l'acadèmia.
Anire participant al fòrum en el que pugui per no perdre contacte. Però ara serà una miqueta mes complicat.
Un Salut.

L'unic dia sencill va ser ahir.
 
#8
Primer donar-te l'enhorabona per el nadó! Molts de nosaltres ja hem passat per l'experiència (a vegades més d'un cop i tot! :çnado: ) i entenem perfectament la teva situació.

A part d'això, convidar-te a que qualsevol dia que tinguis temps i vegis algú al TS hi entris per xerrar o fer algun petit vol online encara que sigui una pachanga o una petita pressa de contacte, de ben segur que t'ho passes bé. No pateixis per màquina ja que si pots volar offline no has de tenir cap problema en el Multiplayer.

L'acadèmia que estem impulsant ara mateix és un format de "tertúlia" on cada setmana es proposa un tema i tots intentem portar-lo una mica mirat o llegit. Així anem aprenent tots junts sense donar-i a ningú el pes de preparar classes i ens impliquem tots més activament en l'aprenentatge. Per tant si tens ganes d'incorporar-te, encara que sigui offline, sempre pots mirar-te el tema proposat a estonetes soltes i postejar dubtes que intentarem resoldre entre tots.

A part de tot això, donar-te la benvinguda company!! :çruc:
 
28 Octubre 2014
29
0
0
43
Cornella de Llobregat
#10
Gracies per la benvinguda.

Madelf, provare a instalar el DCSW ja que nomes utilitzava la plataforma A10C. Com he llegit pel forum, feu servir el 1.2.7. Si veig que l'ordinador dona resposta, me uniré ràpid. Sinó faré l'opció practiques offline amb A10C i quan pugui unir-me amb DCSW ho faré. Sigui com sigui, espero trobar el temps per practicar. Buscaré el dia per pasarme pel TS i així aniré fent. Sigui com sigui, espero anar introduint-me amb força. Aniré fent preguntes mes especifiques als forums corresponents.

Saluts companys!
 
#11
Flying Pig said:
Gracies per la benvinguda.

Madelf, provare a instalar el DCSW ja que nomes utilitzava la plataforma A10C. Com he llegit pel forum, feu servir el 1.2.7. Si veig que l'ordinador dona resposta, me uniré ràpid. Sinó faré l'opció practiques offline amb A10C i quan pugui unir-me amb DCSW ho faré. Sigui com sigui, espero trobar el temps per practicar. Buscaré el dia per pasarme pel TS i així aniré fent. Sigui com sigui, espero anar introduint-me amb força. Aniré fent preguntes mes especifiques als forums corresponents.

Saluts companys!
Perfecte, utilitzem la última versió del simulador que trobaràs a la web oficial. Ens veiem al cel company! :çruc: