Presentació del nou escut i nom del grup

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Bé, ja és oficial, el grup és dirà "Corbs Blaus", que es molt d'unitat tàctica militar, i el lema serà "A mort des del cel", aquí teniu l'escut final.



El nom de l'organització es permet canviar al web d'ells, però l'enllaç roman el mateix, miraré si es pot canviar l'enllaç d'alguna manera, ja que ara apunta a CAVALLERSC.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Moska said:
Jo també pensava que la qüestió del logo era presentada en forma de concurs
En cap moment vaig dir que fos un concurs, això t'ho vas treure tu de la màniga pel que veig i has liat als altres ç;)
Aquí si les coses vols que es facin, les has de fer tu mateix, així que ja vaig posar que l'escut el feia jo (sempre els he hagut de passar jo a vectorial), però òbviament acceptava suggeriments, idees, etc... Han passat dues setmanes i a part dels escuts d'exemple que va posar en Silver, no es va presentar res més per donar idees ç?| . Aquí s'ha d'anar per feina, si no les coses s'obliden i es deixen a mitges.

Encara pots presentar el teu Paperboy, no passa res per canviar o modificar l'escut un altre cop, encara estem conformant el grup.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#7
No us ratlleu per un puto logo, a mi el del Viper ja m'agrada, si el Paper en te un altre que el mostri i llavors opinem.