Creació de l'escut del grup

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Bé, com la resta de grups, el de l'SC també es mereix el seu. Igual que els altres, el faré jo ja que tinc la plantilla i totes les dades del branding. Ara es el moment de posar els vostres suggeriments i qualsevol imatge, esborrany o ajuda que vulgueu aportar. Conforme tingui versions presentables, les aniré publicant perquè n'opineu.

Es necessari que l'emblema segueixi l'estàndard dels Cavallers del Cel


http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem/comunitat/emblemes/grups/plantilla.png

El text es posa així, a baix a d'anar o el nom del grup o el sobrenom si es te, això condiciona la part de dalt.

- Si teniu nom de grup a baix poseu el grup i a dalt el sobrenom si en teniu, si no en teniu llavors podeu posar un lema.
- Si no teniu nom de grup, abaix el sobrenom i dalt el lema.
Exemple d'emblema del grup A10

 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#2
Jo potser copiaria el del DCS però posant una nau i amb el fons del cercle blau fosc amb estrelles blanques petites, estil NASA. La bandera com a cua la mantindria.

Un planeta a sota sobresortin quedaria bé.

Un corb estilitzat en comptes de una nau també pot quedar bé.

En quant al sobrenom, jo voto Corbs de l'Espai. Aixi es mante el tema animal. I els corbs són molt de PMC.

Si no us agraden els corbs, també hi ha els voltors, més lletjos però.

A través de les dificultats fins les estrelles / cap a les estrelles a traves de els dificultats? Copiant Seneca (per aspera ad astra)







 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#7
Viper said:
Això és un primer esborrany, encara falta retocar algunes coses i ficar d'altres.
És xulo. Jo hi posaria estrelletes petites i/o planetes als llocs buits, per fer-ho més "especial".

El que si crec que li falta una de les quatre barres.
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#8
Viper, m'agrdada, però si no recordo malament, spatium faria més referència a un espai físic, mesurable. A part, la paraula no m'agrada.

Potser un "galaxia" o "universum" seria més adequat.

Només com a suggerència.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Be us deixo unes propostes de lemes:

A mort des del cel - CATALÀ
Ràpid, silenciós, mortal - CATALÀ
Mors Ab Alto "Mort des de dalt" - LLATÍ
Ex umbra in Astra "Des de l'ombra a les estrelles" - LLATÍ
Per ardua ad astra "Des de les dificultats, cap a les estrelles" - LLATÍ
Vi Veri Vniversum Vivus Vici "Pel poder de la veritat, jo, estant viu, he conquistat l'univers" - LLATÍ
Falch ydy ni I drochu, Traed o flaen I’r Annwn "Estem contents d'endinsar-nos a l'infern" - GAL·LÈS
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#13
Jo voto per "Per Aspera Ad Astra", significa el mateix que la proposada "Per ardua ad astra", però amb el matis que la primera és la cita original de Seneca, i la segona la versió anglo-saxona llatina que fa servir les diverses RAF.

"Desperta Ferro" és molt topica però podria quedar curiosa.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#15
Mola :çsi:

Les estrelles de sota (on diu corbs blaus) personalment m'agradaven més grises (com al primer esbos). Com ho veieu?