Posible petició

28 Octubre 2014
29
0
0
43
Cornella de Llobregat
#1
Bona nit,

Com he anat comentant pel fòrum de presentació, m'agradaria poder participar en l'acadèmia del DCS amb l'A10C. El problema bàsic que ja he comentat es l'ordinador. En cas que no pogués funcionar online, hauria alguna forma de fer-ho offline i després entrar-hi online quan pogués?

Gràcies per la vostra ajuda.
 
#2
Si ara com ara pots jugar offline, dubto que tinguis problemes amb el on-line ja que el DCS no tiba precissament de connexió i sembla que l'ordinador ja t'aguanta el simulador.

Et recomano que vinguis dimecres vinent (o quan vulguis i ens trobis per el TS) i fem algunes proves a veure si rutlla prou bé.

El proper tema que veurem és el TGP, així que dona-hi un cop d'ull al manual, sense estressar-se... entre bolquer i bolquer ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Com diu en Madelf si et funciona offline gairebé segur que et funcionarà on-line, on l'únic limitant afegit és la connexió que tinguis, però qualsevol ADSL serveix.

Passa el dimecres si pots i ho proves. :çsi:
 
28 Octubre 2014
29
0
0
43
Cornella de Llobregat
#5
Entre avui i demà m'agradaria acabar de configurar DCSW. Si es veritat que DCS A10C em funciona mes fluid que el WORLD. Si em dona tems ha arribar a aquest divendres provaré ja, sinó ho passaré a la setmana següent. Utilitzant RAZER CORTEX y deixant de costat el HELIOS, potser pugui unir-me a la acadèmia.

Madelf, entre bolquer i bolquer, anem fent feina :çnado: . Rush, Buran, gracies pels vostres ànims :çsi: .
 
28 Octubre 2014
29
0
0
43
Cornella de Llobregat
#6
Al final s'ha girat feina amb el nadó i no he acabat de instalar tot be :oops: . Una llàstima, perque he vist el post de la acadèmia de avui i era molt interessant. A veure si a la propera puc estar. Si tinc temps també practicaré les dues situacions que hi ha a la acadèmia amb el TACAN (si m'ho permeteu... ).

Una salutació companys.
 
28 Octubre 2014
29
0
0
43
Cornella de Llobregat
#12
Bona nit companys!

Avui, com la setmana passada, m'he quedat fora de l'acadèmia DCS. Veient que això es una constant i que ara per ara, m'hes imposible poder comprometrem a un dia fixe i setmanalment, crec que deixaré la meva situació una mica en "Stand by". La qüestió serà poder anar fent practiques en moments puntuals quan pugui, y solicitar l'allistament quan em pugui comprometre amb la secció DCS. Tot allò que pugui aportar pel benefici de tothom així ho faré, amb l'intenció de aportar el que rebi de vosaltres i seguint actiu al fòrum del Cavallers del cel.
Vull agrair a tothom que m'heu acollit al fòrum, a mes de solucionar els meus dubtes desinteressadament.

Espero que la situació canviï properament .

Salutacions i moltes gracies!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#13
Flying Pig said:
Bona nit companys!

Avui, com la setmana passada, m'he quedat fora de l'acadèmia DCS. Veient que això es una constant i que ara per ara, m'hes imposible poder comprometrem a un dia fixe i setmanalment, crec que deixaré la meva situació una mica en "Stand by". La qüestió serà poder anar fent practiques en moments puntuals quan pugui, y solicitar l'allistament quan em pugui comprometre amb la secció DCS. Tot allò que pugui aportar pel benefici de tothom així ho faré, amb l'intenció de aportar el que rebi de vosaltres i seguint actiu al fòrum del Cavallers del cel.
Vull agrair a tothom que m'heu acollit al fòrum, a mes de solucionar els meus dubtes desinteressadament.

Espero que la situació canviï properament .

Salutacions i moltes gracies!
Si veus que t'és complicat venir el dia que quedem pots mirar d'anar fent les pràctiques offline al teu ritme, no és tant divertit però així aniràs agafant pràctica amb l'avió. Amb molt de gust et puc passar les missions que hem fet.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Flying Pig said:
Rush t'agraeixo moltíssim em passis les missions per anar fent pràctiques. Així aniré més preparat a l'acadèmia quan pugui assistir.
Com te les faig arribar?