Portal 2 a 12€ fins dijous a Steam

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
Doncs mira jo ja me l'he comprat. :çsi: Aquest cap de setmana (que em quedo de rodrigues) li fotré canya! çXD
 
3 Juny 2011
783
0
0
#11
madelf said:
Single player passat! Quin fat de riure! ç:D

El dia que ens trobem al TS fem una partideta a multuplayer, que l'hi tinc moltes ganes! :çsi:
Llàstima que només es pugui jugar de dos en dos, ahir el wawa i jo el provàrem, quin fart de riure ç:D ç:D , això si, ens bullia el cap de pensar per resoldre els trencaclosques :çboix:
 
#12
Ahir verem jugar en Balder i jo... quin parell, imparables!!! Vem fer 7 pistes en una estoneta i la veritat és que pensar en dos robots i quatre portals fa que la cosa es pugui complicar molt... tanmateix les piestes no van ser excesivament complicades i no ens vem encallar gaire.

Això si, vam riure força amb alguns malavarismes desastrossos, des-sincronitzacions, etc... molt molt divertit! Per cer Balder, encara recordes el meu element preferit de la taula periodica? ç;)
 
3 Juny 2011
783
0
0
#13
Em sembla que els nivells 1,2,3 i els que venguin, son una mena "d'entrenament", en wawa i jo ens vam ficar el primer dia dins el tub, i les pistes eren molt més complicades :çboix:
A veure quan entram dins el 3 ç;)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#14
Es molt addictiu, no pararia mai... ai que acabarem fent una comunitat catalana de investigació. Tot per la ciència... ç:D

madelf said:
APer cer Balder, encara recordes el meu element preferit de la taula periodica? ç;)
Si, el zinc, oi? que l'he de recordar per més endavant?