Per als nostalgics del X-wing

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Jo vaig ser un gran fan de la serie X wing, Vaig fer el X-wing, el B Wing... Les extensions, Xwing Vs Tie Fighter.... pero Quan va sortir el X-wing alliance era la hostia!! fan-tas-tic

Pero un bon dia, em va deixar de funcionar. Jo no vaig associar el origen del problema, pero semblava que el disc 2 havia perdut les dades o almenys alguns arxius... Be.. En realitat era un problema relacionat amb el codi del joc i una funció que no existia en windows XP pero si que existia en versions anteriors.

Pero...Com resuscitar X-wing alliance per windows XP o superior?


0.- Abans de res necessitarem fer una imatge del supossat disc danyat CD2... necessitarem la imatge per copiar els arxius del disc 2.

1.-Fer una instalació "Full" al hard disk desde el CD1
2.-Instalar el pegat oficial 2.02 ftp://ftp.lucasarts.com/patches/pc/xwaupd201.exe
3.-Copiar tot el directori WAVE del CD1 al directori rel XWA a on estigui el joc, (Per exemple c:\jocs\XWA)
4.-Copiar tot el directori WAVE del CD2 al directori rel XWA a on estigui el joc, (Per exemple c:\jocs\XWA)
5.-Copiar tot el directori MOVIES del CD1 al directori rel XWA a on estigui el joc, (Aixó afegirà arxius al directori c:\jocs\XWA\MOVIES)
6.-Copiar tots els arxius Battle*.Smn de la carpeta MOVIES del CD2 a la carpeta MOVIES del directori on sigui el joc (per exemple c:\jocs\XWA\MOVIES)
7.- Instalar un pegat no CD * Anar aqui i seguir les instruccions: http://m0002.gamecopyworld.com/games/pc ... ance.shtml

a) Baixar per la página fins trobar el X-Wing Alliance v2.02 [ALL] No-CD Patch * de data 28-06-1999 per VTeC/Laxity
b) Fer click en el diskette blau (al costat de la linia que diu que el arxiu te 49Kb.)
c) S'obre una finestra nova. Esperar 5 segons i una vegada passat aquest temps a la cantonada de adalt a la dreta apareix un botó que diu "saltar publicidad". Clicar en ell.
d) escollir un dels mirrors per iniciar la descarrega.

8.- Una vegada hem baixat el arxiu amb el pegat no CD, copiar el arxiu regsetup.exe al directori del joc al disc dur i executar-lo. Aixó ajustará el registre perque no demani el CD.
9.- Verificar els atributs del arxiu Xwingalliance.exe i treure-li els atributs de "nomes lectura".
10.- Del pegat no CD extreure el arxiu XWA202CR.EXE i posar-lo al directori del joc. Executarlo.
11.- Baixar el pegat oficial per fonts d'alta resolució http://www.lucasfiles.com/index.php?s=& ... ad&id=1302
12.- anar a http://www.xwaupgrade.com/ i baixar-se els skins Hi-res que ens interessi. (veure downloads)

[youtube]S5FBQ5L1p0U[/youtube]


(*)Aquest pegat unicament tindría que ser utilitzat per les persones que tenen una copia original del joc. En cap moment estic insinuant que es faci servir per us no legals!!
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#3
Això pot ser l'inici d'una nova ala als Cavallers "Mestre Kronus", el que no tinc clar si es cap al "costat fosc de la Força" o cap al altre costat ç;)

I parlant del tema, jo tinc "X-Wing vs Tie Fighter Balance of the Power" ( 3 cd's ), ara miraré d'instal·lar-los, ara m'heu despertat el cuc dels simuladors que tincs de la saga Star Wars, els buscaré i els hi treuré la pols i miraré si funcionen al W7.

"May the Force be whit you Master" :çsi:

Buran
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
madelf said:
No he pogut copiar els Waves del CD2... em peta varis arxius... a mes tampoc em deixa de demanar el CD (per sort ara per ara no es problema ja que amb el CD1 original em funciona)....

Tan sols em queda descarregar els models Hi-Res i configurar el Joystick..... a veure si tot plegat era farol!!!
Tens de fer una imatge del CD2 i copiar els arxius de la imatge
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
Madelf, tens un privat

Atenció! una cosa mes

Instalar els models Hi-Res millora moltissim la experiencia single player, pero sembla ser que dona quantitat de problemes en multiplayer. :çboix:

si tenim previst començar a volar una mica entre nosaltres, convindría no instalar-los