Paxanga 31/10/12

#1
Per amenitzar el Halloween us proposem fer una sessió paxanga de "terror".

La idea ben sencilla: ens trobem i decidim si fem BS/FC2 o DCS: World... a partir d'aquí muntem unes dog-fight (si si amb avions atac a terra pot ser la repera). Els Ka-50 aprofitaràn la seva movilitat per estobar-se entre els edificis mentres els caçes hauràn de provar sort des de les alçades. Tb ho podem provar de fer per equips...

... o simplement tornem a volar alguna missió que us hagi deixat l'espineta clavada! ç;)

...o pitjor... testejar una missió totalment nova, del pack Dragon's per exemple... ç;)
:çcerv:
Us animeu?
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#6
Hola companys, em sap molt greu deixar-vos penjats però avui no podré venir. Espero que la propera setmana si que pugui :çcerv:
 
#7
Amb la partideta paxanga d'ahir crec que va quedar prou palès que estem millorant molt tant amb el Ka50 com amb el su25t. El vaig triar pq estava mort i no em veia amb cor de manegar tots els controls del ka50... Tot i que vaig fer molt pocs enderrocs (un parell) va ser culpa de no encendre el làser (per variar). La veritat és que em vaig sentir molt més còmode volant el su25t que dies anteriors, o tpt i que em van tombar un parell de cops, tots van ser per provar bestieses que en una missió me les hauria d'estalviar.

El Castel amb el Ka50 va ser el pilot més efectiu i no parava d'apuntar-se enderrocs. :çsi:

Gràcies per venir companys! :çcerv:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#9
La missió va estar molt bé, jo vaig tenir problemes al carregar el payload, doncs tinc algunes tecles (F7) que no em funcionen gaire bé de tant en tant, haig de canviar el teclat jejeje, però tot i els entrebanc va ser una molt bona missió, fins i tot vaig fer alguna baixa amb el canó :çsi:

S'ha de tenir en comte que el FC2 i el DCS el Su25 es comporta diferent a l'hora de volar-lo.

Ens veiem a la propera.

Buran