Oculus Rift

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Jo no ho veig tant tràgic. De fet és millor, ara no els faltarà pasta, i si facebook ho ha comprat és perquè ho veu rentable, això és bona senyal.
També ho podria haver comprat Google.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
madelf said:
Viper said:
Simulador d'ocell amb Oculus Rift i una plataforma, genial :çsi:
http://www.vidaextra.com/hardware/vuela ... ncorporado

[vimeo]91069214[/vimeo]
Molt chulo, però qui s'atreveix a que la parenta el pilli fent això??? ç:x Segur que et grava amb el mòbil i t'estan senyalant per el carrer durant la resta de la teva vida!!! :çboix: :çboix: :çboix:
La meva encara riu ara de quan em va veure amb el meu primer freetrack casolà...amb tot de llumetes i cables enganxats a una gorra que tenia...com per pillar-me aixo... :(

Enviado desde mi Nexus 5 mediante Tapatalk
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Està molt interessant el concepte. Imagina volar un drone així jejejej

A veure que em diu la dona quan ho munti al menjador :çruc:

PD: Haurem d'ajornar les sessions frikis fins l'octubre ja que l'Stem de Sixsense s'està retrasant i veurem a veure l'oculus si m'arriba al juliol com deien o també es retrasa. Cago en tot hauré de canviar-me les vacances
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Ja que heu tret el tema...

[youtube]LPyqGQYNspk[/youtube]

Qui dirà a partid d'ara que no es farà exercici al jugar a l'arma? Un es pot patejar tot Chernarus/Atlis/Stratis...
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Magnetar said:
Ja que heu tret el tema...

[youtube]LPyqGQYNspk[/youtube]

Qui dirà a partid d'ara que no es farà exercici al jugar a l'arma? Un es pot patejar tot Chernarus/Atlis/Stratis...
I ara combineu els dos anteriors amb això (jaqueta amb sensors per saber on disparen i amb altaveus per so en surround):

[youtube]lBgmmuEe9HQ[/youtube]
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Palmer Luckey confirma a l'E3 que la versió comercial sortira a preu de cost, es a dir, que el que costi fabricar-ho serà el preu que posaran, no obtindran beneficis del CV1, genial. A mes també confirma que el CV1 serà molt millor que el DK2, tindrà mes FOV, mes resolució, mes refresc de pantalla, mes petit i lleuger. Us deixo les declaracions.

"Els propers sis mesos seran una bogeria. Tenim gran quantitat de coses en desenvolupament. La primera versió comercial serà molt millor que el DK2, molt millor. Hi ha algunes característiques que no hem anunciat encara i de les que encara no podem parlar, però us puc dir que serà bastant més petit, molt més lleuger, amb un major angle de visió, i amb una pantalla de més resolució i major velocitat de refresc. El DK2 no ha estat dissenyat per ser el més petit i lleuger que podíem construir, ni tampoc el més barat, estava pensat per a ser llançat ràpidament, amb totes les funcions que necessitàvem, i de forma fiable. Però segueix sent una eina per a desenvolupadors. Hem reutilitzat moltes de les peces que teníem al DK1, perquè això ens permetia anar molt més ràpid. Però per a la versió comercial totes les peces seran noves. No hi haurà absolutament res de l'DK1 o el DK2, així que podrem partir de zero per crear un dispositiu nou, perfectament integrat i minimalista. A més ho vendrem a preu de cost. Sigui el que sigui el que ens costi fabricar, a aquest preu ho vendrem. És un dels avantatges del nostre acord amb Facebook: ja que ja disposem de tots els recursos que necessitem, no ens hem de preocupar per guanyar els diners dels nostres compradors ara mateix. Si seguíssim pel nostre compte i intentéssim guanyar diners venent el maquinari, hauríem de obtenir el benefici suficient amb cada unitat perquè la companyia seguís endavant durant molts anys, fins al llançament de la següent versió. "
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
El negoci ja el tenen fet, Facebook va posar una pasta immensa, ells volen aprofitar que ho tenen tot pagat ja per consolidar els seus clients. Si ells venen un gran producte a un preu molt barat, la majoria de gent comprarà el seu producte, i mes endavant ja podran començar a obtenir beneficis. Companyies com Sony o Microsoft fan el mateix amb les consoles.
Realment tampoc era massa secret, tothom suposava que farien això gracies a la compra de Facebook, i es una gran noticia per els clients.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
Alerta no ens fiquin finistretes de publicitat toca-co**ons, de totes maneres diuen que esperaràn perque els fabricants fagin els seus jocs compatibles.