Nova versió DCS World 1.2.1

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#21
Castel said:
Perdona per la meva ignorància, però no en se gaire d'informàtica. L'error és el típic "Windows ha detectado un problema en dcs.exe y debe cerrarse" (o alguna cosa per l'estil).
Vols que et digui la firma de l'error?
Jo tampoc en se gaire d'informàtica, aprenc a mesura de reformatejar i carregar-me el pc no et pensis, t'ho pregunto per si surt algun missatge on digui quin és l'error, com per exemple, els tipics 0x000006, i cosses per l'estil.

Ara que llegeixo, uses xp, a veure si trobo res pels foros de DCS.

Et dic alguna cosa.

Buran
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#22
Possiblement el problema és que tens Windows XP de 32 bits i el DCS World necessita un sistema operatiu de 64 bits.

L'única solució és actualitzar-te a un sistema operatiu de 64 bits, i ja que ho fas millor si és el Windows 7.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#24
Si ho he entès bé cal desinstal·lar tots els programes de DCS (A10, BlackShark, etc) a part del DCS World abans de poder instal·lar la versió nova. No es així? L'altre dubte que em surt es si tenin el BlackShark 1 puc jugar amb el DCS world amb les missions que prepareu o només està pensat pel Blackshark 2?

Gràcies companys.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#25
Has entès bé, has de treure'ho tot, però si tenies la versió 1.2.0 amb treure el DCS ja està, però hauras de tornar a instal·lar-ho tot un altre cop, dcs world, a-10, bs2, ca etc.., aquí el post que explica com fer-ho:

viewtopic.php?f=16&t=1741

El BS1 NO és compatible amb el DCS World, per això ara mateix estem entre dues aigües, amb el "simulador antic" el BS1+FC2 i la part més nova o "simulador més nou" DCS Wold+BS2+A-10C+CA+P51 (i esperem que FC3 d'aquí poc)

Espero haver aclarit dubtes

Buran
 
4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#27
Rush, si estàs segur que l'única solució és canviar-me el sistema operatiu, és una altra cosa. Tot i que tens tota la raó que ja estic antiquat amb el XP,m'ho pensaré, perquè la veritat és que ja toca.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#28
Segur no n'estic, en MadElf diu que li funciona... jo pensava que no. Potser hauries de mirar d'actualitzar els redistributables del Visual 2010, que la veritat és que no se com es fa... ç:D