Nom per l'esquadró A10...

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#21
rush said:
Viper said:
Es una bomba MK-82, no cap boli ç;) Al nostre escut no tenim cap creu blanca, d'on has tret això?
Deu referir-se a l'estrella blanca. Anem malament de vista aqui! ç:D

I si li poses el fons negre, l'orla groga i de fons les 4 barres i l'estrella pero enlloc de com les tenim el seu simetric. No se si m'explico..
Simetric amb que?
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#22
Buran said:
... posar les quatre barres i la creu blanca que ...
He posat creu blanca, ç?| , no se en què estaria pensant, volia dir estrella, i si, haig d'anar al oculista, estic en llista d'espera per tornar a graduar-me la vista, però igualment, lo de la creu encara no m'ho crec :çnopas: , he hagut de llegir el post varies vegades ç:D ç:D ç:D ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#23
Viper said:
rush said:
Viper said:
Es una bomba MK-82, no cap boli ç;) Al nostre escut no tenim cap creu blanca, d'on has tret això?
Deu referir-se a l'estrella blanca. Anem malament de vista aqui! ç:D

I si li poses el fons negre, l'orla groga i de fons les 4 barres i l'estrella pero enlloc de com les tenim el seu simetric. No se si m'explico..
Simetric amb que?
Doncs simetric en l'eix vertical respecte de com esta a l'escut de cc, penso que quedara millor, sino tornar a canviar el sentit del porc ç:D
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#29
Molt guapo el disseny. El dibuix del logo l'has fet tu Viper? No coneixia aquesta faceta teva. Ara m'he posat gelós, a veure quan posem nom a l'esquadra d'Arma3 i ens fas un logo tan xulo :çsi: